Jump to content

Heist


norik

Recommended Posts

Hallo forummers

R* Games heeft in een comment gezegd dat de heists

(alweer) uitgesteld zijn.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik vind dit niet kunnen,ik koop een game om

ervan te genieten,na alles duur te maken en de

oobrengsten voor missies omlaag gooien,flikken ze dit ook nog.

Ik heb dit gekocht voor de heists waar het zogezegd om draait.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    9

  • PrutserNL

    4

  • Kaitjee98

    3

  • Niked

    3

Pardon? Waarom zo disrespectvol naar Rockstar toe? Ze hebben over de 200 miljoen uitgegeven om een zeer fantastisch spel neer te zetten met enorm veel detail. En dan durf jij te zeggen dat je niet geniet van GTA V omdat de heists er nig niet zijn?

Tijd voor jou om je te focussen op wat je wel hebt en niet op wat je niet hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Waarom zo disrespectvol naar Rockstar toe? Ze hebben over de 200 miljoen uitgegeven om een zeer fantastisch spel neer te zetten met enorm veel detail. En dan durf jij te zeggen dat je niet geniet van GTA V omdat de heists er nig niet zijn?

Tijd voor jou om je te focussen op wat je wel hebt en niet op wat je niet hebt.

En om er vervolgens meer dan 1 miljard aan te verdienen. Oh, wat zijn ze zielig. Als een spel adverteert met heists dan hoort dat er ook in te zitten, als ik dan dáár het spel voor koop dan ga ik ervan uit dat het erin zit.

Het wordt wel heel lachwekkend nu, dat uitstellen van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Waarom zo disrespectvol naar Rockstar toe? Ze hebben over de 200 miljoen uitgegeven om een zeer fantastisch spel neer te zetten met enorm veel detail. En dan durf jij te zeggen dat je niet geniet van GTA V omdat de heists er nig niet zijn?

Tijd voor jou om je te focussen op wat je wel hebt en niet op wat je niet hebt.

En om er vervolgens meer dan 1 miljard aan te verdienen. Oh, wat zijn ze zielig. Als een spel adverteert met heists dan hoort dat er ook in te zitten, als ik dan dáár het spel voor koop dan ga ik ervan uit dat het erin zit.

Het wordt wel heel lachwekkend nu, dat uitstellen van Rockstar.

De heists in Online zijn een extra, een update of hoe je het wilt noemen. Bij GTA V gaat het vooral om de singleplayer. Daarom is de Online-werking later geactiveerd. Als je zo graag heists wilt spelen, kies dan de juiste heist missie in Singleplayer. Kan je hem zovaak doen als je wilt, alleen zonder vrienden. Zelf denk ik dat na een maandje de heists al weer te saai zijn of te makkelijk. Het spel kan niet naar ieder zijn smaak worden gebracht. En ja, daarvoor koop ik GTA V. Ben het helemaal met Rockstar eens dat het is uitgesteld wegens eventuele problemen met hackers e.d.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp norik wel hoor. Al bijna een jaar gebruikt Rockstar de Online heists als stokpaardje voor de online modus van GTA V en al een jaar "komt het er aan". Het mag écht wel gaan komen.

Natuurlijk neemt dit niet weg dat Rockstar moeite doet om het leuk te houden in Online door de strijd met hackers en cheaters aan te gaan en voor vele updates te zorgen.

Maar zoals ik zei: norik heeft een punt. Rockstar laat ons té lang wachten op de Online heists. Zeker als je kijkt naar de reclame die Rockstar er al voor maakte. Dan verwacht je dat het er ook effectief komt binnen een aanzienlijke tijd. En dat is niet het geval...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp norik wel hoor. Al bijna een jaar gebruikt Rockstar de Online heists als stokpaardje voor de online modus van GTA V en al een jaar "komt het er aan". Het mag écht wel gaan komen.

Natuurlijk neemt dit niet weg dat Rockstar moeite doet om het leuk te houden in Online door de strijd met hackers en cheaters aan te gaan en voor vele updates te zorgen.

Maar zoals ik zei: norik heeft een punt. Rockstar laat ons té lang wachten op de Online heists. Zeker als je kijkt naar de reclame die Rockstar er al voor maakte. Dan verwacht je dat het er ook effectief komt binnen een aanzienlijke tijd. En dat is niet het geval...

Dat vind ik ook.

Ze kunnen wel het wel weer uitstellen voor de hackers die er nog steeds zijn, maar ja ik ben bang dat die hackers in het spel er altijd wel zijn helaas.

En glitches zullen er ook altijd wel in blijven, de ene glitch is net gepatcht, en een dag later, soms een paar uur later staan de volgende partij online.

Helaas zullen ze dat niet allemaal voledig kunnen oplossen denk ik.

En ik vind ook als ze een belofte maken moeten ze hem ook waar maken.

Begrijp me goed, ik vind het nog steeds een tof spel en online al helemaal.

Alle updates waren tot nu toe gratis, dat kan je van andere games niet zeggen dat ze dat doen.

Maar ik begin me er nu ook wat aan te irriteren dat de heists, waar ze inderdaad voor dat online al uit kwam over hadden, nu weer uitgesteld worden.

We hebben nu wel de grote update gehad van I'm not a hipster, maar laten we eerlijk zijn we hadden allemaal gehoopt dat deze week op zijn laatst de heists uit zou komen en helaas weer werd uit gesteld.

Nu kan ik wel weer in singleplayer de heists gaan doen, maar als ik replay mission ga doen verdien ik daar helaas niks mee jammer genoeg.

Je kan daar alleen maar je missie op 100% mee krijgen.

En aangezien ik de singleplayer nu een paar keer helemaal over nieuw was begonnen word dat nu ook wel weer een beetje saai.

Ik ben er eerlijk in, als ze de heists uitstellen voor de hackers en glitches, dan ben ik bang dat we er nog heel lang op moeten wachten.

Als ze het uitstellen om de online heists zo perfect mogelijk te maken voor ons om te spelen, hadden ze geen deadline moeten maken van dat het voor de zomer zou uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit bericht had ik dus ook op het LKZ forum geplaatst:

''Ik begrijp de frustratie hier en daar wel, maar kom op, zij willen het beste eruit halen voor ons, elke keer nieuwe updates en alles. Maar als je er nou eenmaal het beste eruit wilt halen, kost het enigszins ook best wel veel tijd. Die heists en alles komen vanzelf wel, heb geduld. Ik wacht nog liever een half jaar (gewoon een voorbeeld) voor die heists dat het zullen we maar zeggen gewoon perfect is, dan dat ze bijvoorbeeld vrijdag komen en dat er werkelijk waar geen reet aan is.

Ik vind het ook wel jammer dat het is uitgesteld, maar het is nou gewoon eenmaal niet anders, heb geduld.''

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het volledig eens met Krikke1992 eens. Rockstar gebruikt de Heists alleen maar als middel om mensen GTA:O te laten spelen. Je moet een release date van Rockstar sowieso nooit geloven. Als Rockstar zegt dat de heists in de lente komen moet je er maar rustig van uitgaan dat ze hartje winter uitkomen.

Als de heists er vanaf het begin al in hadden gezeten, denk ik dat er nu veel minder mensen online zouden spelen, want iedereen wacht natuurlijk op de heists en als die er zijn wordt de game na een tijdje saai. Zo werkt het gewoon. Rockstar heeft iedereen in de tang en dat vind ik persoonlijk heel knap van ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het volledig eens met Krikke1992 eens. Rockstar gebruikt de Heists alleen maar als middel om mensen GTA:O te laten spelen. Je moet een release date van Rockstar sowieso nooit geloven. Als Rockstar zegt dat de heists in de lente komen moet je er maar rustig van uitgaan dat ze hartje winter uitkomen.

Als de heists er vanaf het begin al in hadden gezeten, denk ik dat er nu veel minder mensen online zouden spelen, want iedereen wacht natuurlijk op de heists en als die er zijn wordt de game na een tijdje saai. Zo werkt het gewoon. Rockstar heeft iedereen in de tang en dat vind ik persoonlijk heel knap van ze.

Nooit geloven? Als je de heists wilt spelen dan ga je maar naar Singleplayer of pre-order je de nieuwe Battlefield. Maar nou alleen voor de heists GTA:Online te spelen? Nee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het volledig eens met Krikke1992 eens. Rockstar gebruikt de Heists alleen maar als middel om mensen GTA:O te laten spelen. Je moet een release date van Rockstar sowieso nooit geloven. Als Rockstar zegt dat de heists in de lente komen moet je er maar rustig van uitgaan dat ze hartje winter uitkomen.

Als de heists er vanaf het begin al in hadden gezeten, denk ik dat er nu veel minder mensen online zouden spelen, want iedereen wacht natuurlijk op de heists en als die er zijn wordt de game na een tijdje saai. Zo werkt het gewoon. Rockstar heeft iedereen in de tang en dat vind ik persoonlijk heel knap van ze.

Nooit geloven? Als je de heists wilt spelen dan ga je maar naar Singleplayer of pre-order je de nieuwe Battlefield. Maar nou alleen voor de heists GTA:Online te spelen? Nee

Ik spreek in mijn vorige reactie niet over mezelf, maar over veel andere mensen. Zelf zit ik ook niet vol spanning te wachten op de heists, en ik speel af en toe gewoon nog GTA: Online met veel plezier. En qua release date is Rockstar inderdaad zo onbetrouwbaar als wat ja. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook belachelijk, heb tot nu toe altijd veel vertouwen in rockstar gehad maar dat is nu ver verdwenen. Ze hadden gewoon nooit moeten zeggen dat het deze lente zou komen en ik snap ook wel dat het kan gebeuren dat het langer duurde dan ze hoopte maar ze hebben ondertussen wel tijd gehad om eerst rooftop rumble en nu coveted aan te passn zodat je er veel langer over doet zodat je dus minder geld verdiend? Weet zeker dat er daardoor veel meer mensen glitches zullen gaan gebruiken om meer geld te verdienen maar dat is misschien hun doel geweest, hebben ze weer een excuus om heists uit te blijven omdat iedereen glitches gebruikt en het ze veel tijd kost om die op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

... maar ze hebben ondertussen wel tijd gehad om eerst rooftop rumble en nu coveted aan te passn zodat je er veel langer over doet zodat je dus minder geld verdiend?

Alsof er maar 3 man werkt daar... :ch:

De meeste mensen hebben geen idee wat er allemaal bij komt kijken om een spel vlekkeloos te laten lopen zeker niet als

er van die puberale ettertjes zijn die het spel verzieken met hun gehack enzo...

Tipje mijnerzijds, stel je verwachtingspatroon een beetje bij, valt het niet zo tegen ook...

Ik weet wel dat ze gezegd hebben dat ie zou komen voor de zomer maar wat niet lukt, lukt niet...

En jullie willen toch ook dat het allemaal goed werkt en loopt anders word daar weer over gezeurd strax... :{

Ik heb volgens mij nog nooit iemand horen zeuren over de zoethoudertjes (de Gratis updates) tot nu toe, of wel? dan heb ik die ff gemist... :puh:

Maak je niet zo druk en ga gewoon met het spel doen waar het voor gemaakt is... LoL hebben! en als je (online)vrienden niet zoveel meer spelen maak dan gewoon nieuwe er zijn er nog zat... :Y

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...