Jump to content

Heist


norik

Recommended Posts

Ik heb al vaker subtiel gehint in nieuwsberichten dat de heists er iets later aankomen en dat de lente bij Rockstar Games iets langer duurt. Ze zijn er gewoon heel druk mee bezig en daarnaast werken ze ook nog aan GTA5 voor de PC/next-gen, een singpleplayer uitbreiding en zeer waarschijnlijk ook een ander spel. Daarnaast worden er nog vele patches gemaakt. Kortom de teams binnen Rockstar North zullen het wel heel druk hebben. Ze lopen daar echt niet te lante-fanteren. Bij R* moet je echt serieus hard werken.

Kortom ze zijn druk zat en laten ons zeker niet stikken. Ik wacht liever even op een kwaliteit uitbreiding en heb tijdens het wachten veel lol met de tig andere dingen die in GTA Online te doen zijn.

Bij Rockstar Games weet je gewoon dat soon ... heel lang kan duren, maar dat het een goed product oplevert nog steeds beter dan een spel wat je na een paar uur weer op de plank legt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    9

  • PrutserNL

    4

  • Kaitjee98

    3

  • Niked

    3

Het was toch ook te verwachten dat de heist vertraargd zou worden. ze hebben nu al zo vaak gezegd dat de heist er aan komt en telkens wordt het uitgesteld. Nu de in de laatste 2 dagen van het voorjaar krijg je weer een melding dat het weer uit gesteld wordt, wat doet R* dan? gooien ze er nog ff een DLC tegenaan om iedereen weer zoet te houden en niet te veel met de heist bezig is.

Al die DLC's van de laatste tijd zijn leuk, maar puur om er voor te zorgen dat je online blijf doen en CASHCARD koopt.

Dus als iedereen hier ff geld uit geeft komt die heist misschien ooit in de toekomst beschikbaar als we geluk hebben.

Verder wel nice dat gta op de Xbox One uitkomt, Hopelijk wordt dat niet uitgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat veel leden nu te negatief naar Rockstar toe zijn. De werknemers van Rockstar werken keihard om ons veel speel plezier te bezorgen en het enige wat ze op dit moment terug krijgen, zijn teleurgestelde pubers die zich alleen maar blind staren op de heists en de rest van het spel vergeten. Natuurlijk maken ze een DLC om spelers zoet te houden, als ze dat niet doen, dan loopt echt iedereen weg. Zoals @Joriz al zei, wacht ook ik liever langer op de heists zodat het kwalitatief in orde is, in plaats van een gehaast project die zal gaan floppen, puur omdat een paar vervelende tieners het zo graag willen.

Amen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat snap ik ERRWINS, maar Rockstar gebruikt de heists wel als een 'lokmiddeltje'. Ik snap ook dat ze het druk hebben. Maar kom op ongeveer 9 maanden geleden werd Online gestart. Iedereen werd gek omdat ze heists wilden spelen met hun vrienden. Nu zijn ze er nog niet. Zelf wacht ik ook liever op de heists als het meteen goed is en geen glitches bevat. Maar aan de andere kant snap ik de mensen wel die GTA gekocht hebben voor de heists. Zelf vind ik dit hartstikke dom. Als je een game koop om een ding moet je het niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De heist is zeker een lokmiddel, anders hadden ze er toch geen big deal van gemaakt??

Ik heb gta niet gekocht voor de heist, maar ik kijk er wel vanaf het begin naar uit, net zoals zo velen.

Nu wordt je gewoon aan het lijntje gehouden.

Waarom zeggen ze, dit voorjaar komt de heist online??

De heist is gewoon een hoax.

Ik ga echt heel hard lachen als de heist alleen op de nieuwe console uit komt!

Link to comment
Delen op andere websites

20x is wel heel overdreven.

Misschien stellen sommigen te hogen eisen, maar het is 2014 en R* dan mag je wat verwachten toch??

We zijn een halfjaar verder met GTAO iets wat je belooft wat snel zal volgen en het is er niet na verloop van tijd.

Dan mag je best critiesch zijn.

Verder doen ze het prima, wat betreft actie met de hackers enzo.

Maar al die farm missies te nerven en lastiger te maken in combinatie met nieuwe DLC's, is wel een beetje een prut actie.

Ze willen dat ongeduldige spelers cashcards kopen en daar zijn sommige gamers best gevoelig voor en dat vind ik niet kunnen.

This geen online internetspelletje van Facebook waar je je scheel aan betaald.

Ze zullen vast wel capabel genoeg zijn om een goeie heist in te brengen, duurt alleen veelste lang

Link to comment
Delen op andere websites

20x is wel heel overdreven.

Misschien stellen sommigen te hogen eisen, maar het is 2014 en R* dan mag je wat verwachten toch??

Ligt eraan. De lat wordt door spelers te hoog gelegd en de markt, onder andere jonge gamers, zijn niet zo gauw meer tevreden. En als ze tevreden zijn, is dat maar van korte duur.

Ik kan me nog steeds weken vermaken met Super Mario Bros. van de SNES. Graphics zijn slecht en het verhaallijn is altijd hetzelfde maar toch biedt het me veel plezier. Dat zie ik niet terug in de huidige generatie gamers. Als zij het spel zouden spelen, wat vroeger gespeeld werd , dan zouden ze het tegen de muur aangooien en het waardeloze troep noemen.

Waar ik naar toe wil is, is dat de gamers van nu heel veel druk leggen bij de ontwikkelaars waardoor er heel gewerkt moet worden en om het dat kwalitatief in orde te krijgen, duurt het even wat langer. Het is al aangekondigd dus in mijn ogen dien je gewoon geduld te hebben totdat het er is. Want met kwaad worden en rond gaan spammen naar Rockstar toe bereik je helemaal niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp je verhaal in insteek prima.

R* heeft een periode gesteld waarin het uitkomt, als het steeds verzet wordt is het logisch dat gamers gaan klagen.

Het is het zelfde als je baas tegen je zegt, over 2 weken krijg je een paar dagen vrij, 2 weken later, nee het wordt toch over 3 weken, drie weken later, nee het wordt toch weer later. dat ga je ook niet leuk vinden toch? R* houd je aan het lijntje en blijkbaar werkt dat bij jou perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ik nog meer haat,

mensen zoals jou die denken dat de mensen van mijn

leeftijd geilen op graphics,ok ik geef toe,een

stereotype onstaat niet zonder reden,ik ken mensen die games

voor graphics kopen en exclusive gameplay.

Maar in mijn vriendenkring kopen we games voor het verhaal,

en leuke Multiplayer (geen shooters of sportgames).

Ik speel af en toe met de NES van mijn vader en de N64 van mijn moeder

en ik vind dat het superspellen zijn.

Maar to the point.

Ik geef toe dat ik in mijn post in de vorige pagina overdreef.

Maar waar ik me wel bij hou is dat R* heists als exclusieve gameplay voor

zo'n soort spellen dus trok het ook meer mensen aan.

Ik vind dat ze die updates niet zo vaak achter elkaar moeten doen.

Ik snap wel dat ze hun publiek willen behouden,maar ik zou liever willen

dat ze met heel de team aan heists werken dan dat ze auto's uitbrengen die

ik toch niet kan kopen omdat mijn geld op is door de vorige update.

Die updates zijn leuk en aardig maar ik vind ze al repetief en afgezaagd.

Dan zou ik willen dat ze om de 3 maanden met een update kwamen met leuke thema's

Zoals die kerst-en valenteinupdate,

maar nu verzinnen ze gewoon iets en gooien ze daar bijpassende wapens en auto's bij zoals de hipster dlc van laatst.

Amen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ziet er in mijn ogen niet zo heel erg spetterend uit. Het is volgens mij meer een Cops&Crooks dan Heists. Ik zie in dat hele lijstje maar twee heists staan, dus mocht dit waar zijn, lijkt mij dit een grote tegenvaller aangezien ik niet zo van die Cops&Crooks modus ben. Maar wat jij ook zegt: Dit kun je voorlopig beter met een korreltje zout nemen en er vooralsnog niet te veel van gaan geloven.

DomisLive is een vrij betrouwbare bron, want in het verleden heeft hij ook de GTA Online Hipster update voorspeld.

Dit vind ik een beetje een zwak argument. Er waren immers veel mensen die al (vraag me niet hoe) van te voren wisten dat er een Hipster update aan zat te komen. Ik geloof dingen pas als ik ze zie, helemaal wat GTA V betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen moeten gewoon niet zeuren want stel r* zou het nu er in doen is iedereen blij na 2 dagen vind iedereen het stom omdat er te veel bugs inzitten

neem gewoon genoegen van wat je nou hebt anders ga je maar cod spelen of gta iv (cops and crooks)

gewoon lekker memt plezier spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...