Jump to content

Heist


norik

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    9

  • PrutserNL

    4

  • Kaitjee98

    3

  • Niked

    3

Ook hier vermeld ik: Eerst zien, dan geloven knipoog.gif

Inderdaad. Al die YouTubers (op een enkele uitzondering na) halen feit en fictie door elkaar en vermelden geen enkele bron. Enige wat je doet is naar een random gameplay filmpje kijken en aan het eind verteld die persoon dan nog een paar 'feiten' zonder enkele bronvermelding. Als je genoeg 'feiten' verzint is uiteindelijk wel iets waar.

De I'm not a hipster update was van te voren al bekend doordat Microsoft per ongeluk een plaatje in hun gamestore had staan. Dit heeft controleerbaar oa. op GTAForums.com en Rockstar Nexus gestaan. Hierdoor weet je waar het vandaan komt.

YouTubers doen bronvermelding helaas niet. Hierdoor weet ik nooit of hun 'feiten'/geruchten van deze YouTubers waar zijn en daarom besteed ik er ook geen aandacht in het nieuws aan.

Nu hebben diverse YouTubers ook weer geruchten online gezet over een mogelijke Independence Day update (4th of July). Weer niet controleerbaar waar dat vandaan komt, behalve nutteloze filmpjes met random gameplay met wat 'feiten' er doorheen. Misschien hebben ze mij wel als bron gebruikt want ik had dit al op 14 mei (met misschien wel een reden?) genoemd. puh2.gif

In de conference call werd ook nogmaals bevestigd dat Rockstar Games nu werkt aan de heists voor GTA Online, Holiday update voor GTA Online (4th of July update?), Story line update voor GTA5 en meer onaangekondigde updates.

Of die YouTubers GTAGames.nl lezen of het uit hun grote duim zuigen is totaal niet controleerbaar. Zolang ik iets niet hard kan maken zal ik het niet in het nieuws als feit melden. Al kan je bijvoorbeeld altijd speculeren doordat Red Dead Redemption ook al iets van een 4th of July update heeft gehad, GTA Online dat ook mogelijk heeft is dit geen feit. Ik hoop dat YouTubers dit ook leren en vooral niet alle eer naar zichzelf opstrijken. Al is dat denk ook het grote verschil tussen fansites en YouTubers. Namelijk het verschil tussen een groep mensen die samen een mooie site maken of één iemand die filmpjes maakt voor likes/geld.

Qua heists denk ik trouwens dat wat we in de eerdere trailer hebben gezien aan gameplay dit enkel een concept was die een paar seconden in beeld was te zien, in de testversie van GTA Online die ik afgelopen september had gespeeld zat ook helemaal niets qua heists. Hoe de daadwerkelijke heists er uit komen te zien is dus ook enkel gissen. Zodra Rockstar Games iets officieels bekend maakt of met mij wil delen zal ik het zeker melden in het nieuws!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ziet er in mijn ogen niet zo heel erg spetterend uit. Het is volgens mij meer een Cops&Crooks dan Heists. Ik zie in dat hele lijstje maar twee heists staan, dus mocht dit waar zijn, lijkt mij dit een grote tegenvaller aangezien ik niet zo van die Cops&Crooks modus ben. Maar wat jij ook zegt: Dit kun je voorlopig beter met een korreltje zout nemen en er vooralsnog niet te veel van gaan geloven.

DomisLive is een vrij betrouwbare bron, want in het verleden heeft hij ook de GTA Online Hipster update voorspeld.

Dit vind ik een beetje een zwak argument. Er waren immers veel mensen die al (vraag me niet hoe) van te voren wisten dat er een Hipster update aan zat te komen. Ik geloof dingen pas als ik ze zie, helemaal wat GTA V betreft.

In de GTA Online trailer kan je ook een heist zien op de Pacific Standard bank, die zie ik niet in het lijstje staan.

Link to comment
Delen op andere websites

wie gaat er nou nog gta iv spelen dat is kaulo lelijk vergeleken met gta 5

En waarom is dat? Iemand kan toch een ander spel toch veel leuker vinden dan GTA V? Ik vind bijvoorbeeld GTA Vice City en San Andreas nog steeds heel erg leuk en in sommige opzichten beter dan GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

als R* nooit over heists was begonnen in online, dan lag er nooit iemand over te zeiken, en vond iedereen online gewoon een goed spel.

gewoon die heists vergeten en spelen met wat je hebt, iedere keer ben ik weer verbaast hoe mooi en gedetailleerd V is, zeker als je vergelijkt met IV of SA.

gta IV heb ik ook jaren met plezier gespeeld online, zonder missies of heists. en vind het nog steeds een leuk spel

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Waarom zo disrespectvol naar Rockstar toe? Ze hebben over de 200 miljoen uitgegeven om een zeer fantastisch spel neer te zetten met enorm veel detail. En dan durf jij te zeggen dat je niet geniet van GTA V omdat de heists er nig niet zijn?

Tijd voor jou om je te focussen op wat je wel hebt en niet op wat je niet hebt.

Ik durf te wedden dat sommige mensen het spel hebben gekocht alleen voor de Online heists.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Waarom zo disrespectvol naar Rockstar toe? Ze hebben over de 200 miljoen uitgegeven om een zeer fantastisch spel neer te zetten met enorm veel detail. En dan durf jij te zeggen dat je niet geniet van GTA V omdat de heists er nig niet zijn?

Tijd voor jou om je te focussen op wat je wel hebt en niet op wat je niet hebt.

Ik durf te wedden dat sommige mensen het spel hebben gekocht alleen voor de Online heists.

Leuk voor de kas van Rockstar Games maar dat is dan wel heel kortzichtig.

Ik blijf bij mijn standpunt: Wacht gewoon af! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...