Jump to content

Probleem met Chrome


Together

Recommended Posts

Hallo Forumleden,

Ten eerste ik weet niet als dit het goede subforum is, zo niet dan moet het verplaatst worden.

Ik heb een raar probleem met Chrome. Ik kan geen spoilers meer openen, de reacties op een statusupdate ook niet.

Dit werkt ook niet in IE en FireFox. Wat kan ik doen? Het is nogal irritant.

Alvast bedankt!

>>> Door Thundercover: Verplaatst naar Computer Talk.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de cache gewist sinds het eerste gebruik. Maar het werkt nog niet. Als ik op inloggen klik gebeurd er ook niks, maar als ik rechtermuisknop+openen in nieuwtabblad doe kan ik wel inloggen.

Als ik dit doe bij de statusupdates krijg ik gewoon een nieuwe pagina van gtaforum.

Edit: toen ik deze reactie wilde plaatsen kon ik ook niet op 'reageren' klikken. Ik moest eerst op meer opties en daarna op toevoegen klikken.

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je een extensies die javascript of advertenties onderdrukt? Probeer al je Chrome extenties is uit te zetten en te controleren of Javascript aan staat.

Zorg er daarnaast voor dat je geen existenties gebruikt die beveiligde verbinding afdwingen. Alleen inloggen en wachtwoord veranderen kan momenteel beveiligd voor normale leden.

Indien je een willekeurig onderwerp beveiligd opvraagt zal het forum mogelijk niet goed werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een update voor Chrome?

Ik had namelijk hetzelfde probleem en na de update was het probleem plots verholpen.

Gewoon klikken op 'Over Google Chrome' en dan kun je zien of je updates hebt.

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik zal het hier maar even vragen. Ik heb met Chrome het probleem dat ik niet op gtaforum kan inloggen met mijn account. Ik doe nu alles via de mobiel. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...