Jump to content

Vervelende bug op iPad


RUBENN

Recommended Posts

Hoi mensen!

Op San Andreas op m'n iPad heb ik vervelende bug: zoals in de video te zien is flipt het verkeer en ziet het er niet realistisch uit.

Voorbeelden: Op 0:02, de groene Sunrise die ineens op een politieauto staat. En als ik aan de overkant sta (vanaf 0:53) zie je, vooral in de verte, veel van dit soort voorbij flitsende auto's. Daarnaast ook in de laatste paar seconden, er flitst dan weer een rode Bravura voorbij (te zien als hij aan het einde weer rustig rijdt.

Dit zijn enkele voorbeelden maar ongeveer de hele video staat vol met deze bug.

Video:

Nadat ik deze bug voor het eerst tegenkwam leek het ook in alle andere savegames te zitten... Weet iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de game al eens afgesloten(Dat je hem dus echt helemaal afsluit, dus ook uit je geschiedenis verwijderen.)? En heb je Social Club eraan gekoppeld? Dat veroorzaakte bij mij een bug waardoor ik een missie niet kon starten. Heb je het spel up-to-date? Welke iPad heb je?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game al meerdere keren afgesloten, iPad gereboot en gereset. Social club heb ik er idd aan gekoppeld, zou inderdaad kunnen dat daar een bug in zit. Op de social club maak ik alleen kopies van de savegame, het spel zelf speel ik gewoon op een lokale savegame. Het spel is uptodate (versie 1.04). Ik heb een iPad 4, ook uptodate.

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...