Jump to content

kan missie niet vinden helllpp a.u.b


melvinr

Recommended Posts

Gaat op gta vice city Graag hulp kan missie niet vinden in de grote villa ik heb alles afgezocht maar kan nergens vinden heb verder alle missie`s daar al voldoen als het goed is laaste missie van het huis... ik weet het niet zeker maar de villa is al van mij. iemand die me a.u.b kan helpen heb overal gezocht boven kelder dak benenden overal... kom nu namelijk niet verder

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor icoontje heeft de betreffende missie? Het kan namelijk zijn dat je een missie zoekt achter dit (VercettiMarker.gif) icoontje, maar met dat icoontje wordt ook het Vercetti Estate zelf aangegeven (terwijl er niet per se een missie hoeft te zijn), dus dat kan tot verwarring leiden.

De marker hoort in principe bovenaan de centrale trap te verschijnen (recht voor de ingang).

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat idd om het V icoontje en heb de mailibu club al gekocht heb daar nog geen missie`s en idd bij de centrale trap horen de missie`s te zien maar die heb ik al helemaal afgerond kan nu helemaal niks meer vinden pff hele villa afgezocht

Link to comment
Delen op andere websites

Dan geeft dat V-icoontje vermoedelijk alleen het huis zelf aan, en is er dus geen misse te vinden.

Zoals ERRWINS boven je al zei: neem eens een kijkje op deze pagina. Hier vind je alle acht bedrijven die je kunt kopen in Vice City en die missies op zullen brengen. Je moet in totaal 4 bedrijven afronden (dat wil zeggen: alle missies spelen en een asset verkrijgen) om verder te komen in de storyline. Doe dat eerst maar eens: ik vermoed dat je daarna weer missies aan zult treffen bij het Vercetti Estate. ;)

Oh, en hier zie je de vindplaatsen van al die bedrijven, om het misschien wat makkelijker te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...