Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

Het valt mij op dat elke tegenstander van Nederland ineens als een geduchte tegenstander wordt gezien (bij Belgen hier op het forum is dat al precies hetzelfde overigens als je de posts bekijkt puh2.gif). Je wilt niet teveel hoop krijgen enzo...

Ja, klopt. Ook al zijn België en Nederland gewoon de gedoodverfde favoriet in hun wedstrijd, alsnog mogen we onze tegenstander niet overschatten en dat leidt ertoe dat we ze soms(/vaak) overschatten.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Weet je wel wat je los maakt door dit te zeggen? :puh:

No offense maar als Nederland verliest van een land dat 12 jaar er over heeft gedaan weer eens fatsoenlijk mee te doen aan een WK, dan mag je, als op een na beste land, je wel schamen.

51824503.jpg

Om maar te zeggen dat wij nog altijd niet het land zijn dat zich 6 keer na elkaar niet kon kwalificeren. Het zegt helemaal niets over ons huidige team dat de vorige generatie het 2 keer na elkaar het om zeep heeft geholpen.

Uiteraard begin je nu je tegenstanders meteen te duchten, aangezien er maar één goal binnen moet vallen en je dan in de problemen kan zitten. Een halve finale van de Nederlanden zou inderdaad mooi zijn, maar mocht België de kwartfinale halen, zullen ze het knap lastig hebben tegen (waarschijnlijk) Argentinië.

Als het van mijn ma afhangt, hebben jullie er trouwens lang genoeg ingezeten. Ik supporter wel nog voluit voor Nederland vanavond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees voor uitschakeling van Nederland vanavond... Normaal ben ik de gigantische optimist, maar ik heb er vandaag geen goed gevoel over.

Ikzelf reis tijdens de wedstrijd af naar Amsterdam voor een concert, dus dat wordt lekker naar Jack van Gelder op Radio 1 luisteren in de trein. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees voor uitschakeling van Nederland vanavond... Normaal ben ik de gigantische optimist, maar ik heb er vandaag geen goed gevoel over.

[...]

^^ Dat dus

Heb ook zo'n gevoel dat Mexico wint, hoop dat ik ongelijk heb. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een falers die Mexicanen.. :7

(Bovenstaande was gepost nadat ze een kans ongelofelijk verprutsten..)

Mexico kreeg geen penalty en Nederland nu ook niet, best eerlijk lijkt me. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Eerste helft gedaan. Mexico speelt beter dan Nederland en krijgt kansen, al had Nederland die ook op het einde. Helaas een slechte pass van Van Persie. Er had wel een penalty moeten gefloten worden voor die overtreding op Robben.

Tenzij de Mexicaanse verdediging weer zo'n flaters maakt, zie ik Nederland eigenlijk niet scoren voor Mexico :N

Link to comment
Delen op andere websites

De temperatuur is net als Mexico een felle tegenstander. (Qatar 2022 anyone?)

Zoals het er nu naar uitziet, is winst voor Mexico dichterbij dan winst voor Nederland.

Dat zelfs De Jong uitvalt, dan is het voor mij duidelijk. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik, MP, maar aangezien zij precies hetzelfde hebben gedaan in hen penaltygebied, vind ik de rekening vereffend. Bij Robben tikte eerst de ene verdediger op zijn hiel en daarna tackelde de andere hem nog eens, beide overtredingen zwaar genoeg om een penalty voor te fluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekkere goal van dos Santos en Nederland nu in aanvallende stellingen in een 4-3-3. En DEPAY in het veld. :D

Heerlijk voor de neutrale supporter. Als je nog geld hebt staan op een wedsite, zet maar in op volgend doelpunt(ongeldig bij geen doelpunt) Nederland, Mexico zie ik echt niet meer scoren.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...