Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Griekenland verdient dit echt in de verste verte niet. Wat rot voor Costa Rica dat ze dit op het laatst nog tegen krijgen.

Domme actie van Duarte ook wel, om met een gele kaart zo'n overtreding te maken. Ik hoop dat Costa Rica het nog kan uitzingen tijdens de verlengingen, daarna pakt Navas ze wel allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze door moeten naar de kwartfinale, hoop ik dat Nederland ze met 20-0 naar huis terug stuurt.

Domme Grieken ook. Weten ze daar nu echt niet dat vliegtickets in de zomervakantie duurder zijn dan buiten de vakantie? Ik denk dat het land nu moord en brand schreeuwt.

Link to comment
Delen op andere websites

Griekenland is moeilijker spelen dan de Costa Ricanen, die houden alles potdicht.

Overigens net voor de lol via de Amerikaanse zender ESPN naar deze wedstrijd gekeken. Mijn advies is: nooit naar die zender schakelen. Dachten dat Costa Rica een eiland was.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze door moeten naar de kwartfinale, hoop ik dat Nederland ze met 20-0 naar huis terug stuurt.

Zal maar magere overwinning voor Nederland zijn, gewoon als nietsnutten verdedigen kunnen de Grieken wel. :puh:

Domme Grieken ook. Weten ze daar nu echt niet dat vliegtickets in de zomervakantie duurder zijn dan buiten de vakantie? Ik denk dat het land nu moord en brand schreeuwt.

:schater:

Griekenland is moeilijker spelen dan de Costa Ricanen, die houden alles potdicht.

Ja, en zo verneuken ze ook hun eigen kansen. Griekenland kan niet scoren uit een of andere counter, hun spelers zuigen gewoon. :7 Ze kunnen maximaal de executie uitstellen. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...