Jump to content

[WK 2014] Niet-populaire opinies


Cabyon

Recommended Posts

-Engeland speelde een sterke eerste match en ook hun tweede match zijn ze niet slecht begonnen. Slecht resultaat, maar geen zwak team.

-Iran zal zich de komende 10 à 15 jaar ontwikkelen tot de grootste speler in Azië en kan wel eens een sterke subtopper worden.

-Brazilië leunt immens hard op Neymar. Nagenoeg alle acties van het hele team leunen op hem, als hij wegvalt valt hun spel stil. Ook met Neymar erbij speelt Brazilië allesbehalve overtuigend. Worden heel vaak door hun tegenstander overrompeld, maar brengen wel zeer efficiënte en fantastische tegenstoten. Zeer spectaculair allemaal, maar ook uiterst kwetsbaar.

-De Nederlandse verdediging is niet zo zwak als lang is voorgedaan (waar men wellicht voortging op vorige jaren) Ze doen hun job uitstekend. Niet de sterkste verdediging van allemaal, maar op een WK is zulke concurrentie zwaar.

Toch de eerste dingen waar ik kan opkomen.

Ik ben van mening dat de boston bombings door Amerika waren opgezet, niet veel mensen delen die mening denk ik.

En dan nu een mening over de voetbal?

Link to comment
Delen op andere websites

-Engeland speelde een sterke eerste match en ook hun tweede match zijn ze niet slecht begonnen. Slecht resultaat, maar geen zwak team.

-Iran zal zich de komende 10 à 15 jaar ontwikkelen tot de grootste speler in Azië en kan wel eens een sterke subtopper worden.

-Brazilië leunt immens hard op Neymar. Nagenoeg alle acties van het hele team leunen op hem, als hij wegvalt valt hun spel stil. Ook met Neymar erbij speelt Brazilië allesbehalve overtuigend. Worden heel vaak door hun tegenstander overrompeld, maar brengen wel zeer efficiënte en fantastische tegenstoten. Zeer spectaculair allemaal, maar ook uiterst kwetsbaar.

-De Nederlandse verdediging is niet zo zwak als lang is voorgedaan (waar men wellicht voortging op vorige jaren) Ze doen hun job uitstekend. Niet de sterkste verdediging van allemaal, maar op een WK is zulke concurrentie zwaar.

Denk niet dat dit zulke niet-populaire opinies zijn, hooguit opinies die je van tevoren niet verwacht had of waarbij sommige mensen zo hard roepen dat mensen met andere opinies niet te horen zijn. Ben het overigens op al deze punten met je eens. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende wedstijd van Nederland wordt weer een moeizame, denk ik. Het zou me niet verbazen als Costa Rica wint.

Ik zet dat in dit topic neer want ik hoor heel veel mensen roepen dat we Costa Rica met twee vingers in de neus kunnen verslaan. Maar ten eerste dachten Uruguay en Italië hetzelfde, en ten tweede stonden we bij Mexico al met onze tenen op de rand van de afgrond.

Het zal dus weer spannend worden. We hebben zeker kans om te winnen, maar ons elftal zal wel weer alles moeten geven wat het in zich heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende wedstijd van Nederland wordt weer een moeizame, denk ik. Het zou me niet verbazen als Costa Rica wint.

Ik zet dat in dit topic neer want ik hoor heel veel mensen roepen dat we Costa Rica met twee vingers in de neus kunnen verslaan. Maar ten eerste dachten Uruguay en Italië hetzelfde, en ten tweede stonden we bij Mexico al met onze tenen op de rand van de afgrond.

Het zal dus weer spannend worden. We hebben zeker kans om te winnen, maar ons elftal zal wel weer alles moeten geven wat het in zich heeft.

Dat vind ik het leuke aan een knock-out. Je ziet dan dat men heel anders gaat spelen. In de finale zie je dat echt helemaal, dat ze soms in beesten veranderen. Nu met dit hete weer zie je ook dat in de verlenging het echt "der tot oder die gladiolen" wordt; de gene met de beste conditie wint. Dat je ze echt gewoon steeds neer ziet vallen omdat ze af zijn (dat zag je in de wedstrijd Griekenland - Costa Rica goed).

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste mensen denken echt niet dat we Costa Rica "wel even verslaan", hoor. Het is waar dat ik liever heb dat Oranje tegen Costa Rica speelt dan tegen Duitsland, maar ik verbaas me nergens meer over. Kwartfinale had ik van tevoren van geen van beide landen verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nu ik de samenvatting van België - VS nog eens bekijk, ga ik deze opinie hier eens neertypen. Tim Howard deed geen miraculeuze saves, België werkte gewoon enorm slecht af.

Nee echt, bekijk nog eens de ballen die Howard pakte. Bijna elke bal kwam gewoon recht op Howard af, dat hij ze allemaal pakte valt toe te juichen, maar mirakels heeft hij niet verricht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...