Jump to content

[PS3] Meeting 9 juli 19:30


Kaitjee98

Recommended Posts

ik had geen zin om te racen ik hou meer van car meetings

hoor je nou wat je zelf zegt. Komt niet echt met elkaar overeen met wat je zegt...

Ik ben weg gegaan van de meeting omdat:

Ik werd gek van sommige mensen. (Noem geen namen)

Er werd volop gebeukt tijdens de race's.

Maar de organisatie was wel top! Alleen sommige mensen verpestte het.

Ik vind dit erg jammer.

Dat beuken was jammer, inderdaad.

Ik heb zelf voorgesteld om non-contact te doen, maar er werd niet naar mij geluisterd. :(

dit is zo gepland. Kritiek vind ik ook niet nodig. Er was ook genoeg ruimte om het te ontwijken. Overbodige kritiek dit.

De selfie:

http://socialclub.ro...7n0OZR26iyDL9Xw

>>> Door thebig: Een triplepost gaat toch wel iets te ver. Let in het vervolg als je post of je niet de laatste poster bent.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    34

  • Niked

    25

  • Votair

    21

  • Together

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben weg gegaan van de meeting omdat:

Ik werd gek van sommige mensen. (Noem geen namen)

Er werd volop gebeukt tijdens de race's.

Maar de organisatie was wel top! Alleen sommige mensen verpestte het.

Ik vind dit erg jammer.

Dat beuken was jammer, inderdaad.

Ik heb zelf voorgesteld om non-contact te doen, maar er werd niet naar mij geluisterd. :(

dit is zo gepland. Kritiek vind ik ook niet nodig. Er was ook genoeg ruimte om het te ontwijken. Overbodige kritiek dit.

Wat was er veel ruimte in de bochten zeg.. nee daar werd er VOLOP gebeukt.

Erg jammer, maar voorderest was de meeting top.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor danger, maar nu moet je niet je 'vrienden' gaan voortrekken. Ik geef Votair volkomen gelijk. Ik zelf zei ook meerdere keren dat non-contact een betere optie was. En wat was het toch toevallig dat jij en je vriend aldoor wonnen. Misschien was hij wel goed. Dat is een vraag voor mij en een weet voor jou. Kai deed het toch iets beter IMO. Don't blame me :)

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best wel ziellig dat de host zit te zeuren over kritiek, aangezien dat altijd wel aanwezig mag zijn. Zonder kritiek of feedback kom je nergens in het leven, dus het is enigzins niet echt overbodig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor danger, maar nu moet je niet je 'vrienden' gaan voortrekken. Ik geef Votair volkomen gelijk. Ik zelf zei ook meerdere keren dat non-contact een betere optie was. En wat was het toch toevallig dat jij en je vriend aldoor wonnen. Misschien was hij wel goed. Dat is een vraag voor mij en een weet voor jou. Kai deed het toch iets beter IMO. Don't blame me :)

ik trek mn vrienden niet voort. Ik deed non-contact bij de races waar het nodig was, bij de rest was het niet nodig. Ook al wonnen kai en ik soms, wij werden niet meegeteld qua puntentelling. Niks tegen jullie maar dit vind ik wat overbodig, en dat kai het beter deed is onzin, we hebben allebei ons best gedaan om er een leuke avond van te maken dus geen van ons is minder ;)

Ik vind het best wel ziellig dat de host zit te zeuren over kritiek, aangezien dat altijd wel aanwezig mag zijn. Zonder kritiek of feedback kom je nergens in het leven, dus het is enigzins niet echt overbodig. :7

wel als er van een mug een olifant word gemaakt, zoals ik dat wil noemen :)

De meeting was verder toch wel leuk? :)

>>> Door thebig: Gingen ze er maar bij Nederland - Argentinië zo vlot in als bij jou. :clown: Tweede keer, third strike and you're out.<<<

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weg gegaan van de meeting omdat:

Ik werd gek van sommige mensen. (Noem geen namen)

Er werd volop gebeukt tijdens de race's.

Maar de organisatie was wel top! Alleen sommige mensen verpestte het.

Ik vind dit erg jammer.

Dat beuken was jammer, inderdaad.

Ik heb zelf voorgesteld om non-contact te doen, maar er werd niet naar mij geluisterd. :(

dit is zo gepland. Kritiek vind ik ook niet nodig. Er was ook genoeg ruimte om het te ontwijken. Overbodige kritiek dit.

Wat was er veel ruimte in de bochten zeg.. nee daar werd er VOLOP gebeukt.

Erg jammer, maar voorderest was de meeting top.

als je moeilijk doet over 2 bochten zal je wel een zwaar leven hebben ;)

Als jij voor de winst ging, zou jij hetzelfde reageren als mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weg gegaan van de meeting omdat:

Ik werd gek van sommige mensen. (Noem geen namen)

Er werd volop gebeukt tijdens de race's.

Maar de organisatie was wel top! Alleen sommige mensen verpestte het.

Ik vind dit erg jammer.

Dat beuken was jammer, inderdaad.

Ik heb zelf voorgesteld om non-contact te doen, maar er werd niet naar mij geluisterd. :(

dit is zo gepland. Kritiek vind ik ook niet nodig. Er was ook genoeg ruimte om het te ontwijken. Overbodige kritiek dit.

Wat was er veel ruimte in de bochten zeg.. nee daar werd er VOLOP gebeukt.

Erg jammer, maar voorderest was de meeting top.

als je moeilijk doet over 2 bochten zal je wel een zwaar leven hebben ;)

Als jij voor de winst ging, zou jij hetzelfde reageren als mij.

klopt, maar alles was zo gepland dus er was niks aan te doen ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Was het botsen gepland? Zoja dan weet ik genoeg. En ik werd ook net voor de finish gebeukt omdat ze het niet konden winnen van mij. En hadden we niet beter R* created/verified kunnen spelen..?

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor danger, maar nu moet je niet je 'vrienden' gaan voortrekken. Ik geef Votair volkomen gelijk. Ik zelf zei ook meerdere keren dat non-contact een betere optie was. En wat was het toch toevallig dat jij en je vriend aldoor wonnen. Misschien was hij wel goed. Dat is een vraag voor mij en een weet voor jou. Kai deed het toch iets beter IMO. Don't blame me :)

ik trek mn vrienden niet voort. Ik deed non-contact bij de races waar het nodig was, bij de rest was het niet nodig. Ook al wonnen kai en ik soms, wij werden niet meegeteld qua puntentelling. Niks tegen jullie maar dit vind ik wat overbodig, en dat kai het beter deed is onzin, we hebben allebei ons best gedaan om er een leuke avond van te maken dus geen van ons is minder ;)

Ik vind het best wel ziellig dat de host zit te zeuren over kritiek, aangezien dat altijd wel aanwezig mag zijn. Zonder kritiek of feedback kom je nergens in het leven, dus het is enigzins niet echt overbodig. :7

wel als er van een mug een olifant word gemaakt, zoals ik dat wil noemen :)

De meeting was verder toch wel leuk? :)

>>> Door thebig: Gingen ze er maar bij Nederland - Argentinië zo vlot in als bij jou. :clown: Tweede keer, third strike and you're out.<<<

als ik op mijn telefoon op het forum zit kan ik geen 2 posts tegelijk beantwoorden :-|
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je reageren drukken, de quote BB code selecteren en kopieeren en dan op de volgende bericht reageren. Nu kun je je gekopieerde bericht hier in plakken en reageer je dus op 2 berichten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...