Jump to content

[PS3] Meeting: Beach Bum II [19:00] [04-07-2014]


Michael

Recommended Posts

whg03c.jpg

In november werd er een meeting georganiseerd voor het forum, genaamd de Beach Bum Meeting, omdat de zomer weer voor de deur staat, en het natuurlijk weer warmer wordt krijgen ook weer mensen zin in om liever binnen te blijven achter hun console. Daarom wordt er op vier juli weer een nieuwe meeting in dezelfde thema georganiseerd. Voor de meeting is er een paar kleine regels gesteld die de vrede in de sessie moet bewaren. Vermoord geen mensen in de sessie, blaas niet opzettelijk iemand anders zijn of haar voertuig op. Hierdoor lok je alleen maar ruzie mee uit, en dat is niet de bedoeling. De sessie hoort voor iedereen plezant te zijn. Je mag in de sessie met beperkte mate schelden, maar roddelen of discrimineren wordt niet getolereerd. Wanneer ik op merk dat er mensen zijn die mensen zitten te pesten, of te treiteren, worden deze per direct uit de sessie gezet, en zijn de volgende keer niet welkom bij een andere meeting die ik organiseer. Ook wordt het niet echt op prijs gesteld als je de politie uitlokt, om mensen te vermoorden. Laat je dure auto maar bij de parkeerplaats staan, want we gaan waarschijnlijk ook even een stukje varen met een zeilboot. ;)

We willen dus een gezellige sfeer hebben! De meeting word georganiseerd op het strand, maar er zullen ook een aantal nieuwe races worden gespeeld, en misschien nog een deathmatch. Probeer niet in je nieuwe kleding te komen van Ponsonbys, maar de kleding die je waarschijnlijk hebt gekocht bij de Beach Bum Update, de dresscode is dus strandkleding.

[table=header]Gebruikersnaam|PlayStation Network Naam|Headset

Asphyxiated|Mitchiem|Ja

KaiSkillzz|alaska1001|Ja

tjarda1999|tjarda1999|Nee

GTA5BOY|boy981|Ja

thebig|vmdj0|Misschien

ole23|grnlxx21342|Ja

Mautje|grnlxx21342|Ja

_Night-Men_|DeNeus21|Nee

nitivity|nitivity|Ja

mert17|mertcoban|Ja

Mrkwark|

BoerDave|

Ezra24rct3|Ezra24rct3|Ja

v.c. gangster|mArty-MaRniK|Ja

Gastoeter|Gastoeter|Ja

[/table]

Zoals gewoonlijk kan je met een berichtje jezelf aanmelden. Geef hieronder even aan met je PlayStation Networknaam, en of je een headset hebt. Wanneer de lijst vol is kan je je aanmelden op de reservelijst. Als er iemand is die dan niet met de meeting kan zijn, of een andere reden heeft om niet aanwezig te zijn, zal je dan in de normale lijst komen. Als je niet aanwezig bij de sessie kan zijn, meld dit dan zo snel mogelijk in het topic. Zo kunnen we teleurstelling voorkomen.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    12

  • tjarda1999

    7

  • Together

    7

  • Danger_dog_guy_7

    3

Misschien een idee om Passive Mode te verplichten? :)

Dat is wel een goed idee, maar bijna niet realiseerbaar. Er zullen altijd leden zitten die denken dat dit belachelijk is, maar wel een goede opmerking. Ik zal er even aan denken, en dan kan ik met de meeting even doorgeven aan iedereen met de headset dat ze passive mode aan moeten zetten, maar bedankt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wel eens zin mee te doen aan een meeting. Zet me er maar bij onder voorbehoud, het is eigenlijk niet echt tactisch dat deze meeting tijdens de kwartfinales valt.

PSN: vmdj0

Headset: Als ik mijn PS3 op mijn kamer zet, zal ik mijn headset gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...