Jump to content

[PS3] Meeting: Beach Bum II [19:00] [04-07-2014]


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    12

  • tjarda1999

    7

  • Together

    7

  • Danger_dog_guy_7

    3

Nice, ik wil er ook wel bij aanwezig zijn indien dit nog mogelijk is.

PSN: mArty-MaRniK

Headset: Yup.

Dan ga ik nu even wat strandkleding inslaan.

Bewerkt: door v.c. gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik niet (onterecht) op jouw zwarte lijst sta, wil ik wel meedoen. PSN TheDutchWesley en headset is weer aanwezig!

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! Ik zal dan proberen om zo snel mogelijk even een berichtje te sturen naar je. ;)

Ik wil ook wel helpen met het vuurwerk, indien mogelijk. Meteen een mooie manier om mijn forumjubileum morgen te vieren hehehe.
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom doet je GTA het niet dan?

ik kom sinds de nieuwe update niet meer

bij mensen in en lobby

Even offtopic:

Ik had dit probleem ook. Na een paar keer op 'find new session' te klikken kwam ik weer bij andere mensen in de lobby.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik niet (onterecht) op jouw zwarte lijst sta.

Niet onterecht? Pardon? Je hebt meerdere keren forumleden vermoord in een sessie, en wanneer we met z'n allen in een helikopter zaten moest jij deze weer kapot maken. Bij elke meeting die ik organiseer is het wel weer feest, en om die reden zal ik je bij deze meeting niet toelaten. Helemaal omdat ik gewoon een normale meeting wil organiseren waarvan ik niet de hele tijd persoonlijke vete's moet uitvechten. En daar zullen we verder geen discussie over houden hier.

Bedankt! Ik zal dan proberen om zo snel mogelijk even een berichtje te sturen naar je. ;)

Ik wil ook wel helpen met het vuurwerk, indien mogelijk. Meteen een mooie manier om mijn forumjubileum morgen te vieren hehehe.

Leuk! :bier:

Een goede vriend van mij, die overigens ook een forumlid is, genaamd @Gastoeter zal ook aanwezig zijn bij deze meeting. Hij zal waarschijnlijk proberen om een filmpje te maken van de vuurwerkshow, dus dan kunnen daarna ook gewoon printscreens geworden gemaakt van het filmpje! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als iedereen in passive mode gaat is er toch geen probleem?

Ik heb gewoon na de vorige keren geen behoefte aan ruzie's in die sessie. Je hebt meerdere keren, simpel weg een meeting verpest omdat je volgens mij bij de eerste mensen zat te vermoorden, en uiteindelijk mij zat te stalken via de mobiel op Grand Theft Auto Online om mij steeds te bellen, en nog een meeting, dat ik nog vertrouwen in je hebt dat het gezellig kan, moest je alweer mensen vermoorden. Je gedrag is gewoon kinderachtig in Grand Theft Auto Online, dus gewoon niet. Volgende keer beter.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Als iedereen in passive mode gaat is er toch geen probleem?

Ik heb gewoon na de vorige keren geen behoefte aan ruzie's in die sessie. Je hebt meerdere keren, simpel weg een meeting verpest omdat je volgens mij bij de eerste mensen zat te vermoorden, en uiteindelijk mij zat te stalken via de mobiel op Grand Theft Auto Online om mij steeds te bellen, en nog een meeting, dat ik nog vertrouwen in je hebt dat het gezellig kan, moest je alweer mensen vermoorden. Je gedrag is gewoon kinderachtig in Grand Theft Auto Online, dus gewoon niet. Volgende keer beter.

vermoorden? Erwin kwam met een rotgang naar die stripclub, waarna die een sticky naast de limousine plaatste en hem opblies, helaas ging niemand dood want dan hadden jullie kunnen zien dat ik onterecht beschuldigd wordt. Maarja wat jij denkt wil je ook dus daar kan niemand wat tegenin brengen en veranderen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...