Jump to content

KNVB Beker


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    12

  • MovieGamer

    7

  • Froodooo

    5

  • _Night-Men_

    5

  • 9 maanden later...

trapje omhoog

Vandaag de finale! 18.00u in de kuip, PEC Zwolle - FC Groningen. Voor mij als Groningen-supporter natuurlijk een spannende wedstrijd, mogelijk de eerste échte prijs voor Groningen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het belooft een mooie strijd te worden, want er staan echt twee sub-toppers die allebei dolgraag willen winnen. Groningen misschien nog wel iets meer dan Zwolle. Ik ben benieuwd!

Zit je in het stadion, NightMen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook gezellig, maar aan de andere kant inderdaad ook best jammer dat je geen kaartjes hebt weten te bemachtigen. Ik zat in het stadion tijdens de finale van het toernooi in het seizoen 2012/2013, en als je ploeg dan vervolgens wint... onbeschrijfelijk! Ik ben er nog schor van. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is leuk dat er geen (traditionele) topploegen in de finale staan, maar deze twee subtoppers. Ik gun het beide ploegen, dus ik hoop straks op een prachtige en aantrekkelijke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer.

Link to comment
Delen op andere websites

0 - 1 voor Groningen en de Kuip ONTPLOFT! Prachtig als supporter!

Edit: en Groningen wint 'm gewoon! Gefeliciteerd, Groningen!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Vind PEC altijd wel een leuk ploegje en vind het leuk hoe ze het steeds zo goed doen, dus ik was eigenlijk voor PEC,maar ik gun het Groningen ook! Ook altijd leuk gevonden! Dus gefeliciteerd! :) Ben toch wel jaloers dat jullie Rusnak hebben :clown: , heb dat altijd eenleuk spelertje gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat PEC verloren heeft, want het is een leuke ploeg om te zien.

Maar Groningen heeft wel verdiend gewonnen dus Gefeliciteerd.

14x0z9v.jpg

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...