Jump to content

[WK 2014] Kwartfinales!


Dutchy3010

Recommended Posts

Kwartfinales!

Spannend, spannend, spannend! De kwartfinales van het WK worden vanaf morgen 18.00u afgewerkt. Wie gaat er door naar de halve finale? Frankrijk, Duitsland, Brazilië, Colombia, Argentinië, België, Nederland en Costa Rica strijden in de kwartfinales om de plekken in de halve finale. Welke landen komen weer een stuk dichter bij de felbegeerde titel?

[table=header]Nr.|Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion

KF1|4 juli|18.00u|gallery_33831_41_101.png Frankrijk - gallery_33831_41_6.png Duitsland|0-1|Rio de Janeiro, Maracanã

KF2|4 juli|22.00u|gallery_33831_41_284.png Brazilië - gallery_33831_41_54.png Colombia|2-1|Fortaleza, Estádio Castelão

KF3|5 juli|18.00u| gallery_33831_41_144.png Argentinië - gallery_33831_41_111.png België|1-0|Brasilia, Estádio Nacional de Brasília

KF4|5 juli|22.00u|gallery_33831_41_92.png Nederland - gallery_33831_41_147.png Costa Rica|0-0(4-3 na penalties)|Salvador, Arena Fonte Nova[/table]

Wat denken jullie?

In ieder geval wordt het aantal wedstrijden iedere keer weer wat minder icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • ERRWINS

    24

  • TekaLoca

    20

  • Dutchy3010

    16

Allez les Bleus!

Vamos Colombia!

Go Belgium!

Hop hop, Holland!

Alle vier vrij mogelijke uitkomsten. Zelf ben ik natuurlijk benieuwd naar wat de Belgen doen, maar het meest van allen wil ik de Colombianen van de Brazilianen zien winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Frankrijk en Brazilië het morgen zullen halen. Ik zou het jammer vinden voor Colombia, wat ik echt fantastisch vind spelen, maar Duitsland mag er van mij zonder genade uit. Auf wiedersehen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Duitsland, Brazilië, België en Nederland door gaan. Maar als België er uit zou gaan tegen Argentinië zou ik daar helemaal geen problemen mee hebben. Dat maakt de druk op de halve finale voor Nederland wat minder namelijk. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

maar het meest van allen wil ik de Colombianen van de Brazilianen zien winnen.

Met jou kan ik praten.

Ooh, nog wat eensgezinden! Colombia heeft tot nog toe sterk voetbal getoond en het zou me dus niet verbazen dat ze tegen Brazilië winnen, die niet echt overtuigend voetbalden. Ik ga dan ook voor Colombia supporteren morgen.

Ik vind het allemaal matchen waar die door iedereen gewonnen kunnen worden. Misschien valt Costa Rica - Nederland wel uit de boot, ik denk dat de Nederlanders dit wel makkelijk winnen.

Voor het WK zou ik Duitsland overtuigend als winnaar van het duel tegen Frankrijk hebben aangeduid, maar Frankrijk toonde toch ook weer dat het kan voetballen en de Duitsers dan weer dat er zwakke punten zijn.

Zoals ik zei vind ik dat Colombia verdient te winnen van Brazilië, op basis van reeds geleverd spel. Al weet je natuurlijk nooit dat de Brazilianen door het publiek naar de halve finales geschreeuwd worden.

België toonde zich sterk tegen de VS, waar Argentinië zeer veel moeite had met Zwitserland. Beide landen hebben verlengingen in de benen, maar ondanks dat Argentinië favoriet is, denk ik dat het beide kanten kan uitgaan. Dit zeg ik niet als blinde supporter van het Belgische elftal, maar op basis van geleverde resultaten.

Het zal alleszins zeer interessant en spannend worden om te volgen. Het WK heeft me al een paar keer tegengesproken en ik laat me dus maar al te graag weer verrassen (wel geen negatieve verrassing ivm België graag :( )

Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland en Colombia wil ik sowieso door, Nederland en België erbij zou natuurlijk mooi zijn. Toch verwacht ik een stunt van de Costa Ricanen...

Da's precies ook mijn lijstje, alleen heb ik iets meer vertrouwen in Oranje. Ik snap wat je bedoeld, Costa Rica gaat dit misschien nooit meer halen dus ze zijn op z'n zachts gezegd gedreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Als België speelt net zoals tegen de Verenigde Staten, dan verliest Argentinië. Want de keeper van Argentinië had nooit zoveel ballen kunnen tegen gehouden. Nederland wint denk ik wel van Costa Rica, zal een harde strijd worden. Ik kan niet zeggen wie er gaat winnen van Duitsland - Frankrijk, zal een spannende wedstrijd worden. Ik zie Brazilië verliezen van Colombia, Brazilië leunt teveel op Neymar, net zoals Argentinië op Messi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...