Jump to content

[WK 2014] Kwartfinales!


Dutchy3010

Recommended Posts

Nederland gaat moeten blijven zoeken. Kansen krijgen tegen een verdedigend team als Costa Rica is sowieso al moeilijk, kansen erin krijgen tegen een keeper als Navas is nog moeilijker. Gewoon tempo wat omhoog, zodat je meer kansen krijgt, dan gaat hij uiteindelijk wel eens geklopt worden.

Wat me opviel bij Nederland was de verdediging. Ze kregen niet veel de bal, maar als ze hem kregen, bleven ze 'm maar rondspelen tussen hun vier. Wanneer ze dan eindelijk de bal inspeelden, raakten ze 'm steevast kwijt. Daar moet toch naar gekeken worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • ERRWINS

    24

  • TekaLoca

    20

  • Dutchy3010

    16

Hij maakt de hele wedstrijd al onnodige fouten. Hij mag blij zijn dat hij pas zo laatinde match een gele kaart heeft gekregen en Nederland mag blij zijn dat ze daar geen penalty tegen krijgen.

Het lijkt naar verlengingen te gaan en naar het niveau van Nederland kijkend zelfs naar penalty's.

Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor dat Van Persie gewisseld wordt door Huntelaar en dat hij het afmaakt..

Graag een shot van Van Persie z'n gezicht net op het moment dat dat gebeurt graag! :D

Edit: Net weer de herhaling van BMI...Gewoon penalty. Daar komt Nederland wel heel goedkoop weg.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, wat een trage match, die kansen op het einde maakten wel al een beetje goed, maar het blijft wat leegjes.

Strafschoppen zijn echt wel hetgene dat Nederland moet vermijden, maar gaat het lukken in de verlengingen? Je kunt altijd even het deksel op de neus krijgen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk momentje in de Sporza-studio.

Jan Mulder zit weer te praten terwijl de match moet beginnen.

Karl Van Nieuwkerke: "Jan, ik ga je moeten onderbreken, ze gaan weer beginnen voetballen."

Jan Mulder helemaal verontwaardigd: "Voetballen? Hoe kom je daar bij?"

Vat alles mooi samen. Costa Rica wou sowieso niet echt spelen, Nederland het merendeel van de tweede helft ook niet.

Hopelijk herpakken ze zich, want tegen penalty's geef ik Costa Rica toch wel de grootste kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk momentje in de Sporza-studio.

Jan Mulder zit weer te praten terwijl de match moet beginnen.

Karl Van Nieuwkerke: "Jan, ik ga je moeten onderbreken, ze gaan weer beginnen voetballen."

Jan Mulder helemaal verontwaardigd: "Voetballen? Hoe kom je daar bij?"

Vat alles mooi samen. Costa Rica wou sowieso niet echt spelen, Nederland het merendeel van de tweede helft ook niet.

Hopelijk herpakken ze zich, want tegen penalty's geef ik Costa Rica toch wel de grootste kans.

Jan Mulder is een held, klaar.

Edit: Van Gaal, haal die BMI er gewoon af. Alstublieft.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

En ja hoor, Huntelaar is er.

Deze match duurt me wel te lang eigenlijk, mag eens een einde aan komen of gewoon rechtstreeks naar strafschoppen. Niet zo erg als sommige matchen, dat is zeker, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...