Jump to content

(Special) Crate Drops - Tips & Tricks


Gastoeter

Recommended Posts

Yo yo!

De meeste zullen weleens een crate hebben opgepakt, toch komt het vaak voor dat de doorsnee GTA:Online speler niet weet hoe hij/zij zo'n crate kan bemachtigen. Normaal gesproken is dit niet zo'n probleem, aangezien er toch niet zoveel waardevols in zit. Maar.. Dit weekend zitten er in de special crate drops goodies die binnekort niet meer beschikbaar zullen zijn: BEER HATS!

Dus, wat je moet doen om zo'n crate drop te bemachtigen:

1. Zoek een Buzzard (attack helicopter).

2. Vlieg naar het midden van de map en ga hoog vliegen.

3. Wacht op de melding "A plane is on its way to drop a crate".

4. Druk op START en zoek de groene cirkel.

5. Ga richting de groene cirkel maar ga er niet in. Bewaak de cirkel met je leven. Zodra er iemand ingaat zal er geen crate drop meer plaatsvinden.

6. Wacht op de tekst "Crate drop inbound", de groene cirkel zal nu verdwijnen.

7. Vermoord een aantal NPCs die het gebied bewaken.

8. Bemachtig het crate.

Succes! :klap:

Bewerkt: door Gastoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tips :)

Stel ik maak een solo session, dan spawnen er toch minder(of geen?) crates?

Als in nu een Invite-only session maak, is dan de drop rate van de crates wel weer normaal?

Of moet je verplicht in een normale session zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tips :)

Stel ik maak een solo session, dan spawnen er toch minder(of geen?) crates?

Als in nu een Invite-only session maak, is dan de drop rate van de crates wel weer normaal?

Of moet je verplicht in een normale session zitten?

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, het zou kunnen dat er in solo sessies crate drops voorkomen. Maar special crate drops (beer hats) komen vooral voor in drukke sessies met meer dan tien mensen erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik doe is in een puplic wachten tot je een special crate drop heb in ... Uur dan snel naar en invinte only sessie gaan dan hoef je maar max 10 min te wachten en je kan hem zo pakken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik doe is in een puplic wachten tot je een special crate drop heb in ... Uur dan snel naar en invinte only sessie gaan dan hoef je maar max 10 min te wachten en je kan hem zo pakken ;)

dus als je 1 uur ofzo wacht in een public session zonder dat het er is dan is, en je gaat dan naar invite only session dan is het er wel???
Link to comment
Delen op andere websites

Neej dan zie je links onder in staan van crate drops in 5 uur ofzo. Maar dat kan ook 8 zijn of weet ik wat in gta tijd dan weet je dat je binne 5 of 8 min in een invite only moet zijn als je dan naar invite only zit zie ik altijd de zelfde melding komeb met crate drops in 5 uur bijvoorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Neej dan zie je links onder in staan van crate drops in 5 uur ofzo. Maar dat kan ook 8 zijn of weet ik wat in gta tijd dan weet je dat je binne 5 of 8 min in een invite only moet zijn als je dan naar invite only zit zie ik altijd de zelfde melding komeb met crate drops in 5 uur bijvoorbeeld

oh thanks ga ik zeker gebruiken!

Edit: ik kwam er een tegen in public session in 3 uur stond er en toen ben ik gelijk naar invite only session gegaan maar er kwam niks

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tips :)

Stel ik maak een solo session, dan spawnen er toch minder(of geen?) crates?

Als in nu een Invite-only session maak, is dan de drop rate van de crates wel weer normaal?

Of moet je verplicht in een normale session zitten?

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, het zou kunnen dat er in solo sessies crate drops voorkomen. Maar special crate drops (beer hats) komen vooral voor in drukke sessies met meer dan tien mensen erin.

Ik denk dat ik dan geluk gehad heb, ik zat in een sessie met 1 ander iemand die al een tijdje niks deed. Ik zat toevallig in een helikopter en zag dat er een crate drop zou komen, was overigens de eerste keer dat ik er 1 zag. Er zat inderdaad een beer hat in en 5000 RP, 5000$, body armor, minigun, sniper en nog een wapen maar die weet ik niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik doe is in een puplic wachten tot je een special crate drop heb in ... Uur dan snel naar en invinte only sessie gaan dan hoef je maar max 10 min te wachten en je kan hem zo pakken ;)

Ik had dit geprobeerd maar het werkte niet :( .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...