Jump to content

[WK 2014] Halve finales!


MegaPilot

Recommended Posts

Als dat echt zo'n voordeel zou zijn hadden ze Neymar beter niet kunnen selecteren. puh2.gif

Hah, ja. Het is ook nogal een drogreden als je 't mij vraagt. Niet dat ze kansloos zijn zonder hem natuurlijk, maar als er niet echt iemand is die het team op sleeptouw kan nemen slaat de besluiteloosheid ook een beetje toe. We zullen wel zien wat het met ze gaat doen. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    25

  • thebig

    22

  • MegaPilot

    21

  • Dexist

    11

Top Posters In This Topic

Brazilië wint, en dat concludeer ik aan de FIFA. Ik bedoel dat de Japanse arbiter door mag die daar een verschrikkelijke fout begaat in het voordeel van Brazilië. Dat de Braziliaanse arbiter mag blijven. Ik ga hierdoor wel denken dat Brazilië dit met een miezerig strafschop oid gaat winnen. Voetballend gezien wint Duitsland

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk kunnen dat Duitsland wat tegengewerkt gaat worden door de scheidsrechter, maar dan moeten ze gewoon zo weinig mogelijk reden geven om hem te laten fluiten en zelf zo snel mogelijk een stevige voorsprong opbouwen. Dat moet wel lukken, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik durf geen voorspellingen te doen. Voor hetzelfde liggen Duitsland en Nederland er deze twee komende dagen uit. Het spel van alle teams is op dit WK te onvoorspelbaar, wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop natuurlijk van harte dat Duitsland vanavond wint. Dat verwacht ik ook wel. Dat is simpelweg meer een ploeg als Brazilië en heeft ook meer kwaliteit imo.

ik heb het niet op de arbitrage die Brazilië altijd mee heeft.
:Y Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...