Jump to content

Sniper Elite 3


Crypteq

Recommended Posts

Sniper-Elite-3-Logo.png

Ontwikkelaar: Rebellion Developments

Uitgever: Rebellion Developments, 505 games

Genre: shooter

Platformen: Windows, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4

Release: 27 juni 2014

Multiplayer: Ja

Website: sniperelite3.com

Een kogel die in slow-motion vanuit de loop van het geweer dwars door de maag van zijn slachtoffer gaat. Het klinkt als een ranzige video die je in een uithoek van het internet zou vinden, maar niets is minder waar. Deze lugubere beelden vormen de kern van Sniper Elite 3.

Een game die je, zoals de titel al doet vermoeden, laat rondlopen met een gigantisch sluipschuttersgeweer. In het derde deel van de Sniper Elite serie reis je af naar het tropische Noord-Afrika. Wederom bevind je je midden in de actie van de Tweede Wereldoorlog en kruip je in de huid van de Amerikaanse OSS-soldaat Karl Fairburne.

Uit: XGN Review van Sniper Elite 3





Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk spel is dit. Rustig rondsluipen, redelijk open levels uitkammen voor mooie locaties om te gaan liggen. En dan wachten tot het perfecte moment om een kogel uit mijn geweer te jagen.

Dan dat gevoel wanneer de camera inzoomt op je doelwit en dan de slow-motion beelden van je slachtoffers 'notenhouder' die in kleine stukje uiteen spat.

Ik was voorheen al verliefd op V2, dus ik was al best enthousiast voor 3. Het was het wachten zeker waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vroeger Sniper Elite V2, maar ik er niet zo enthousiast over. Vond het op sommige vlakken nogal onafgewerkt uitzien en het is zeer moeilijk om het echt stealth te spelen. Ik weet nog dat ik een heel plein was overgestoken, de mannen die me zouden kunnen zien perfect op tijd wegruimde en toen een gebouw moest binnengaan. In de volgende cutscene komen er 3 wagens soldaten die allemaal weten waar je bent. Zeer frustrerend.

Voor de rest zijn de animaties wel leuk om te bekijken en ook het snipen zelf is realistisch. Je kan het aanpassen naar je eigen kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel voor de Xbox 360 en het bevalt me best wel.

Zelf speel ik hem op Elite en dat is toch in sommige gevallen best wel pittig, vooral als je wordt achtervolgt door de vijanden.

Het enige minpuntje aan de game vind ik dat als je soms schiet dat de vijand 5 meter naast jou niks in de gaten heeft, natuurlijk is dat een voordeel maar dat maakt het minder realistisch. Al met al een toffe game en ik raad hem zeker aan voor diegene die van snipen houden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb het spel nu 2 dagen en heb me er al mee vermaakt :)

Geweldig spel alleen jammer dat je vijand soms door de muren kan schieten :( maarja dat heb je wel in meerdere spellen :puh:

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...