Jump to content

[WK 2014] Brazilië


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    13

  • Phoenyxar

    10

  • TekaLoca

    9

  • thebig

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

5x wereldkampioen. Dit is alsof je met Real Madrid gaat lachen, terwijl dat ze gewoon de beste club ter wereld zijn.

Moet ik nu topics gaan openen over Spanje? Over België, met hun rotvoetbal?

Sorry hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Teka, die trofeeën zijn allemaal door andere generaties gehaald. Dit team mag dus wel degelijk uitgelachen worden door deze prestatie.

Zei ik prestatie? Het woord dat ik zocht was wanprestatie.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

't Is toch gewoon iets om je voor te schamen... Eerst veelvoudig Wereldkampioen, en dan zo eindigen. Het moet niet gekker worden. Ik wist dat Duitsland een goed team heeft, maar dacht toch echt dat Brazilië de Duitsers juist met gemak uit de weg zou ruimen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

't Is toch gewoon iets om je voor te schamen... Eerst veelvoudig Wereldkampioen, en dan zo eindigen. Het moet niet gekker worden. Ik wist dat Duitsland een goed team heeft, maar dacht toch echt dat Brazilië de Duitsers juist met gemak uit de weg zou ruimen. :7

Dan ken je er weinig van, ben ik bang.

Link to comment
Delen op andere websites

't Is toch gewoon iets om je voor te schamen... Eerst veelvoudig Wereldkampioen, en dan zo eindigen. Het moet niet gekker worden. Ik wist dat Duitsland een goed team heeft, maar dacht toch echt dat Brazilië de Duitsers juist met gemak uit de weg zou ruimen. :7

Dan ken je er weinig van, ben ik bang.

Ja, toch wel? Ik volg het voetbal niet zoveel, hè. Twitter is meestal mijn bron van informatie. Pas sinds dit WK volg ik alle wedstrijden. En Duitsland heeft het tot nu toe al erg goed gedaan, als ik mag geloven wat ik heb gezien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan het zo zeggen: Wauw.

Zo weinig organisatie daar.

Moet ik nu topics gaan openen over Spanje?

Niemand houdt je tegen of verplicht je, maar Spanje ging toch wat eervoller ten onder. Gepakt op aanvallen en snelheid, Brazilië gaat hier ten onder aan... zijn eigen speelstijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...