Jump to content

[WK 2014] Brazilië


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    13

  • Phoenyxar

    10

  • TekaLoca

    9

  • thebig

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar blijft de inhoud in de meeste hun posts hier? Dit is nog meer storend dan het scorebord.

Storend? Ik dacht dat je voor Argentinie was?

Ik dacht dat je voor Nederland was?

Ben ik ook maar een vernedering is wel op zijn plaats aangezien Brazilie 'het wel even zou doen'. Dit is werkelijk prachtig, dat kun je niet ontkennen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje zielig topic dit... :{

Klopt!

MP + (veel)

Natuurlijk geweldig topic. MegaPilot weet precies wanneer men een extra topic nodig heeft. Serieus dit gaat toch boven een 'normale' "halve finale" 6-0, da's toch eventjes wat anders dan een 1-0 met penalties van Nederland.

Los van de score heeft dit natuurlijk geen nieuw topic nodig, maar als je voetbal kijkt en je ziet 6-0 dan wordt je er serieus alleen maar blij van dat MP hier specifiek een topic voor creëert. Speaking of which, wat een unieke wedstrijd... Brazilie doet me bijna denken aan mijn eigen amateurelftal, zo erg worden ze gepowned... Ik ben geen Duitser, maar wat mooi is dit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is werkelijk prachtig, dat kun je niet ontkennen :)

Dat doe ik dan wel, zie niet in wat hier zo prachtig aan is.. Behalve het voetbal van de Duitsers dan..

Had veel liever naar een spannende wedstrijd gekeken waarbij de ploegen aan elkaar gewaagd waren.. Hier is toch niets aan? Maar goed, dat zal dan ook wel het verschil zijn tussen liefde voor voetbal en genieten van het leed van een ander.. Om maar te zwijgen over sportiviteit.. Maar dan trap ik waarschijnlijk weer tegen het zere been van de menigte.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...