Jump to content

[OV] The Oceans Zomerspelen


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    141

  • Dexist

    107

  • _Night-Men_

    93

  • MegaPilot

    53

se123Hb.png

Brazilie, een heerlijk zomers land dat momenteel in het teken van het WK staat. Heel de wereld hebben hun ogen gericht op dit pracht land om zo hun favoriete land te zien winnen of verliezen. Dit WK staat in het teken van racisme, aangezien dit nog veel gebeurt wereldwijd, iets wat ik me niet voor kan stellen anno 2014. Ook staat dit WK in het teken van penalty's. Veel landen hebben (onterecht) een penalty gekregen en dat zorgde toch voor enig rumoer. Maar nu kun je de penalty's zelf nemen en jezelf bewijzen dat jij dit ook kunt.

Uitleg:

Nadat je op play hebt gedrukt, zie je een stip die zich vrij snel beweegt over het doel. Dit is de stip waarmee je kunt richten, waar uiteindelijk de bal ook terecht komt. Zodra je deze hebt vastgesteld, kun je de kracht van de trap (puntentelling) instellen. Ook dit gaat in een rap tempo dus kijk goed wanneer je moet klikken. Zodra je je keus hebt gemaakt, schiet de speler de bal op het doel af. Dit mag je zo vaak doen als je wilt maar je mag, maar 1 screen posten met je uiteindelijke score die mee telt voor het eind resultaat. Je screen inzenden doe je door een Persoonlijk Bericht te sturen naar één van de The Oceans-crewleden (@Dutchy3010. @Jesperkaj of @Venzio).

Het spel:

Brazil World Cup 2014: Penalty game

Deadline: 17 juli 23:59



Het is niet meer mogelijk om scores in te zenden!

Link to comment
Delen op andere websites

*Vingers stretchen*

Jezus, dat eerste spel glitcht als te tievus zeg. Ik mik links hij duikt rechts, hij houdt 'm tegen. Fuck logic.

EDIT: Wauw er staat dat ik miste terwijl die dat mik ding precies in het doel was.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

*Vingers stretchen*

Jezus, dat eerste spel glitcht als te tievus zeg. Ik mik links hij duikt rechts, hij houdt 'm tegen. Fuck logic.

EDIT: Wauw er staat dat ik miste terwijl die dat mik ding precies in het doel was.

Jep, spelletje bugt inderdaad héél hard.

Link to comment
Delen op andere websites

De keeper kan de bal nog altijd uit het doel houden als de bal tegen z'n been/voet komt. knipoog.gif

De keeper kan de bal niet tegenhouden als ie naar rechts gedoken is en de bal laag getrapt is aan de linkerkant(bal vloog meters over doel). :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De keeper kan de bal niet tegenhouden als ie naar rechts gedoken is en de bal laag getrapt is aan de linkerkant(bal vloog meters over doel). :clown:

Oh, dat is inderdaad een vreemde situatie. Ik heb het spel zelf ook een aantal keer gespeeld, maar toen is deze situatie niet voorbijgekomen. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook vreemd dat als de bal parallel met de grond meebeweegt, je 'm toch in de grond kan schieten waarna hij loodrecht omhoog gaat. Ik heb een half jaar vectoren mogen trekken bij Fysica en dat kan ik toch echt niet verklaren, hoor :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Of de keeper pakt alles, of ik mik precies goed en hij gaat gewoon over. Doe ik iets fout ofzo :(

En inderdaad, soms duikt hij ook compleet in de verkeerde hoek maar gaat de bal er toch niet in :7 Vreemd spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...