Jump to content

Welk appartement heb jij?


TheDutchWesley

Recommended Posts

Al een tijdje zat ik mij af te vragen welk appartement iedereen heeft. De ene heeft Tinsel Towers omdat de locatie goed is, een andere heeft Weazel Plaza voor het uitzicht en weer een ander kiest een huisje op het platteland voor de rust. Welk appartement heb jij en wat vind jij hier het voordeel van en waarom heb je deze gekozen?

Zelf heb ik een appartement op: Alta St. apt 57 en het voordeel hiervan vind ik dat het centaal in de stad ligt en alles dichtbij is. (MMI, Ammo-Nation en LSC) Het uitzicht is hiervan ook wel mooi vind ik. (Snelweg en een klein beetje strand)

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    4

  • coolguynl

    3

  • Together

    2

  • GTA_FUNPLAYER

    2

4 Integrity Way, Apt. 28 - Deze heb ik gekozen vanwege het nieuwe interieur en de oprit

4 Hangman Avenue - Deze heb ik gekozen omdat hier vrijwel niemand woont en het heeft een zwembad achterin :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

4 Hangman Avenue - Deze heb ik gekozen omdat hier vrijwel niemand woont en het heeft een zwembad achterin :sigaar: .

Inderdaad, daarom heb ik ook 4 Hangman Avenue in Vinewoods. Het is ook een redelijk nieuw appartement.

Link to comment
Delen op andere websites

4 Hangman Avenue - Deze heb ik gekozen omdat hier vrijwel niemand woont en het heeft een zwembad achterin :sigaar: .

Inderdaad, daarom heb ik ook 4 Hangman Avenue in Vinewoods. Het is ook een redelijk nieuw appartement.

Lijkt me een leuk huis, is het je geld waard?

Link to comment
Delen op andere websites

4 Hangman Avenue - Deze heb ik gekozen omdat hier vrijwel niemand woont en het heeft een zwembad achterin :sigaar: .

Inderdaad, daarom heb ik ook 4 Hangman Avenue in Vinewoods. Het is ook een redelijk nieuw appartement.

Ik wou hem ook kopen tot ik zag dat er maar 6 wagens in kunnen :(

Link to comment
Delen op andere websites

4 Hangman Avenue - Deze heb ik gekozen omdat hier vrijwel niemand woont en het heeft een zwembad achterin :sigaar: .

Inderdaad, daarom heb ik ook 4 Hangman Avenue in Vinewoods. Het is ook een redelijk nieuw appartement.

Ik wou hem ook kopen tot ik zag dat er maar 6 wagens in kunnen :(

Dat is dan wel een nadeel.

Ik was zelf aan het denken om het te gaan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...