Jump to content

[WK 2014] Troostfinale!


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    7

  • TekaLoca

    6

  • Froodooo

    5

Er stond dat Van Persie niet goed gepresteerd had in de groepsfase? Ik geef ze helemaal geen gelijk. Tegen Spanje speelde hij toch een goeie match (de rest heb ik niet gezien :puh:).

Ja wow, 1 match? Tegen Australië was het ook nog degelijk, maar verder was ie gewoon rotslecht in de andere wedstrijden. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Van Persie moet het hebben van lange voorzetten, waar 'ie dan af en toe - zoals tegen Spanje - heel mooi tegenaan kan lopen. Zulke voorzetten zijn er niet in overvloed geweest, dus heeft Van Perzië na de groepsfase inderdaad niet echt meer kunnen stralen.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Er stond dat Van Persie niet goed gepresteerd had in de groepsfase? Ik geef ze helemaal geen gelijk. Tegen Spanje speelde hij toch een goeie match (de rest heb ik niet gezien :puh:).

Ja wow, 1 match? Tegen Australië was het ook nog degelijk, maar verder was ie gewoon rotslecht in de andere wedstrijden.

Er stond 'in de groepsfases heeft van Persie slecht gepresteerd'. En jij zegt dat hij ook goed gespeeld heeft tegen Australië. Hij heeft dus 2 van de 3 matchen goed gespeeld, dan begrijp ik niet dat hij 'slecht gespeeld' heeft in de groepsfase. Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Er stond 'in de groepsfases heeft van Persie slecht gepresteerd'. En jij zegt dat hij ook goed gespeeld heeft tegen Australië. Hij heeft dus 2 van de 3 matchen goed gespeeld, dan begrijp ik niet dat hij 'slecht gespeeld' heeft in de groepsfase.

Ongelukkige formulering, de dramatische matchen van van Persie tegen Mexico en Costa Rica zullen ook wel mee in rekening genomen zijn bij hun uitspraken, gezien het feit dit gezegd werd voor de wedstrijd tegen Argentinië.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat er misschien wat gerommel is binnen de selectie, verwacht ik toch wel dat Nederland er vol voor zal gaan. Van Gaal gaf al aan dat Nederland nog nooit het WK met een overwinning is geëindigd (klik) en dat ze er zeker voor zullen gaan. Daarom verwacht ik ook dat hij met de gebruikelijke opstelling zal spelen, uitgezonderd degenen die echte pijntjes hebben. Brazilië is natuurlijk gebrand op een goed resultaat, en bovendien hebben zij een rustdag meer gehad. Ik denk dat het gelijk op zal gaan, en als er eentje wint, dat het dan een minimale overwinning zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt dichterbij. Ik hoop wel op een leuke partij, dat moet ook wel als ik de bondscoaches moet geloven. Brazilië wil eerherstel (al staat die 7-1 wel voor eeuwig gebrandmerkt) en Nederland (Louis althans) wilt op het "podium" eindigen.

Nog ca. 75 minuten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou Fred weer in de spits staan? Die kerel is zo fucking useless hé. :7

Op de Confederations Cup nog zo goed, maar nu... Man man man. Maar ik denk niet dat hij zal starten, ikzelf zou voor Hulk gaan in de spits.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen Fred (en Hulk) deze keer, wel Van Persie.

Opstelling Nederland: Cillessen; Kuijt, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Clasie; Robben, Van Persie

Opstelling Brazilië: Julio Cesar; Maicon, Thiago Silva, David Luiz, Maxwell; Luiz Gustavo, Paulinho; Ramires, Oscar, Willian; Jô

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Op de Confederations Cup nog zo goed, maar nu... Man man man. Maar ik denk niet dat hij zal starten, ikzelf zou voor Hulk gaan in de spits.

WAT? Fred is GOED geweest? :?

Geen Fred (en Hulk) deze keer, wel Van Persie.

Ah, Louis Van (G)anaal flikt het weer. Hier zie je echt hoe clubbelangen meespelen. Moest van Persie niet bij United spelen, hij was allang de basis uitgeflikkerd! :7 Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Op de Confederations Cup nog zo goed, maar nu... Man man man. Maar ik denk niet dat hij zal starten, ikzelf zou voor Hulk gaan in de spits.

WAT? Fred is GOED geweest? :?

Topscorer, of toch bijna, als ik me niet vergis...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...