Jump to content

[WK 2014] Troostfinale!


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    7

  • TekaLoca

    6

  • Froodooo

    5

Fout van Silva was buiten de 16 naar het schijnt? :7

Het heeft er inderdaad alle schijn van dat het geen penalty was. Maar als je fluit dien je natuurlijk wel rood te geven. Robben was duidelijk een doorgebroken speler.

Link to comment
Delen op andere websites

Of de goals er niet mochten zijn is een ander ding, maar beide doelpunten komen wel voort uit foute beslissingen (of het gebrek aan een beslissing), toch tekenend voor de match. Maar veel maakt het me niet uit, van mij mag Nederland wel winnen, want de Brazilianen spelen weer als een hoop zandzakjes bij een overstroming.

Link to comment
Delen op andere websites

De scheidsrechter ziet echt he-le-maal niets, niet de Braziliaanse en niet de Nederlandse overtredingen. Ongelofelijk dat de (MA)FIFA zulke scheidsrechters kiest voor dit soort wedstrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

@MP Doe dan ook gelijk geel of rood voor die overtreding op Kuyt (Ramires?), als je toch zo bezig gaat ;)

Ja, want dat was echt de bedoeling? Niet meer dan een heel ongelukkige botsing in mijn ogen. Kan geel zijn voor de elleboog als je echt streng wilt zijn, maar meer niet. Vlaar trapt gewoon keihard tegen de schenen van Ramires, ik zou rood hebben gegeven. Zoiets doe je gewoon niet. Ik heb zelf overigens ooit eens zo'n fout tegen gekregen...Was toen ik nog heel jong was en er nog geen gele/rode kaarten werden gegeven(was 10/11 ofzo, dat bestaat niet op dat niveau). Scheidsrechter legde het spel in en stond erop dat die speler gewisseld werd. M'n scheenbeschermer was he-le-maal naar de vaantjes. :@

Net overigens de herhaling gezien, fout was zelfs heel duidelijk buiten de 16. Wel nog altijd rood, maar goed. 2 goals die gewoon niet zouden mogen gevallen zijn.

De uitspraak "1 speler maakt geen ploeg" mag van mij de vuilbak in. Neymaar maakt Brazilië.

De scheidsrechter ziet echt he-le-maal niets, niet de Braziliaanse en niet de Nederlandse overtredingen. Ongelofelijk dat de (MA)FIFA zulke scheidsrechters kiest voor dit soort wedstrijden.

+1

Faalhazen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De pass van Janmaat was wel op maat zeg! worshippy.gif

Bdm tss!

Mag Vorm toch nog 4 minuten spelen emo.gif

Dat Vorm niet startte was in mijn ogen toch wel een verrassing. Sowieso snap ik niet waarom de vaste doelmannen van Swansea en Newcastle worden gepasseerd voor de doelman van Ajax. :7 Slaat nergens op.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...