Jump to content

Euro truck simulator 2 Multiplayer


dionkoffie

Recommended Posts

Aangezien er nog een hoop mensen zijn die Euro Truck Simulator 2 hebben leek het me leuk om eens te vragen wie er de multiplayer versie speelt.

Wat mij ook wel leuk leek om eens met zn allen een meeting te organiseren.

Wie heeft er een gekochte ets2 op steam en heeft multiplayer?

Voor de mensen die het nog niet weten, jawel het bestaat. je kan het gratis downloaden hierrrrr

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel een leuk idee, eens iets anders dan altijd GTA: Online. :puh:

Aangezien het gratis te downloaden is gaan er misschien (als je je topic genoeg promoot) meer mensen komen dan bij een gemiddelde GTAForum Meeting.

Maar, wat ga je allemaal doen in die meeting? Want volgens mij is er niet meer te doen in die game dan gewoon wat rondrijden en jobs te doen.

Heel de tijd op de weg dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een beetje rondtrucken en met z'n allen in de file bij Europoort gaan staan. Iedereen rammen die ook maar iets doet wat niet door de beugel kan, en voor de rest netjes in de file staan wachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een beetje rondtrucken en met z'n allen in de file bij Europoort gaan staan. Iedereen rammen die ook maar iets doet wat niet door de beugel kan, en voor de rest netjes in de file staan wachten?

Zo ongeveer :D

het komt er zo uit te zien :puh:

6qUhV44.jpg

bron: Reddit

Link to comment
Delen op andere websites

ben gebanned voor ramming

terwijl ik een convoy inhaald op de snelweg van 15 man

had al paar keer bonje met hun gehad dus ik wou weg daar

ik rijden ik haal in snijd beetje af waardoor hij mij beukt

en heel die convoy reporten mij en bam een ban!

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zouden ze eens wat moeten doen. Die admins hebben ze ook op marktplaats gevonden. Ik rij altijd netjes. Als ik 25 ton heb rij ik niet harder dan 100 op de snelweg. Ik haald een keer iemand in op een recht stuk dus ik gaf een beetje gas naar 120 km per uur en ik haalde hem netjes in. Kreeg ik 1 minuut later een waarschuwing dat ik mn rijgedrag moet verbeteren. Wtf

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...