Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou jongens, de spawn is ingericht! Het spawnpunt zat blijkbaar 7 blocks onder de grond, wat wellicht kan verklaren waarom terugkeren van The End voor de meesten eindigde in een block (en dus vaak dood, met je inventory in een boom die je niet kon breken), hopelijk is dat nu dus in orde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag een huis gevonden in een Roofed Forest ten Noorden van Maharat (in een regio die ik sowieso wou inlijven in ons systeem, nu Pachimal Pradesh)

Weet iemand van wie dit huis is? Ik heb niets teruggevonden in het topic, het zou in de voorbije 2 maanden moeten zijn gebouwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ben ik bekend met de game Minecraft, maar mijn beeld van de game komt ook alweer uit 2011.

Niemand in mijn kennissenkring speelt de game, dus vraag ik het hier maar omdat ik toch benieuwd ben. Wat maakt de game zo leuk? Waar werken jullie naar toe in zo'n server?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, de game is uiteindelijk een uitgebreid platform waar je veel kunt doen. Je kunt het gezamenlijk doel veranderen of je kunt er geen hebben, het is redelijk vrij op dat vlak. In het algemeen is het de toegankelijkheid en de mogelijkheden tot vele creaties die zo'n server/game aantrekkelijk maken.

Iemand trouwens zin om weer zo'n Secret Santa a la Minecraft te doen?

Zou toch al wat helpen om de server actiever te krijgen. :)

Zeker een leuk idee en als er spelers zijn die willen meedoen, maar voor wie online zijn in die periode een moeilijkheid is hebben we natuurlijk de postbussen! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Via sluw gebruik van command blocks is het dus mogelijk om Villagers te spawnen die eender wat traden. Aangezien dit voorheen al een vraag was lijkt het me dus wel interessant om dan eens hier te vragen wat jullie graag als trade zouden willen zien (trades die bijvoorbeeld niet bestaan, maar handig zouden kunnen zijn)

En als aanvulling:

post-113271-0-66218700-1478103712_thumb.png

Ik heb een viertal velden op de server aangelegd waar je Villager Hockey kunt spelen. Je verkrijgt 2 Sticks met Knockback III & Knockback VI waarmee je de Ball (een Villager zonder Movement) in het doel van de andere moet krijgen. Na een doelpunt is het de bedoeling om de "Kill Ball" te gebruiken.

Algemene regels (maar die kun je natuurlijk zelf aanpassen) de stukjes Podzol zijn enkel voor de verdedigende ploeg (de Ball wilt vaak wel eens vast komen te zitten in die hoeken als je er met twee op mept) en bij het hervatten van het spel trapt de ploeg waar net is gescoord af. Het valt 1 vs 1 te spelen, maar met meer mensen is natuurlijk leuker!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Graag wil ik even peilen of er nog interesse is in het doorzetten van de server op dit moment.

De host dient binnen zeer korte tijd weer verlengt te worden (wat dus geld kost), maar graag wil ik dan nog wel weten of er gebruik van gemaakt wordt.

Indien er te weinig animo is dan zal ik een back-up maken van de huidige map. Deze zou ter download aangeboden kunnen worden of gebruikt worden voor een volgende hosting wanneer er weer genoeg animo is.

Graag hoor ik wat jullie op dit moment willen, hoor ik verder niets dan zal ik over één week (17 dec), de server offline halen.

Link to comment
Delen op andere websites

De server is toch al een maand down? Want ik kan er al weken niet meer op.

Een backup zou inderdaad het minste zijn, zou het jammer vinden mochten we deze in de toekomst niet meer hergebruiken, heb er redelijk wat werk in gestoken :v

Link to comment
Delen op andere websites

De server is toch al een maand down? Want ik kan er al weken niet meer op.

Een backup zou inderdaad het minste zijn, zou het jammer vinden mochten we deze in de toekomst niet meer hergebruiken, heb er redelijk wat werk in gestoken :v

Nee de server was niet al een maand down. Zie dat er wat mis wat met de DNS verwijzing waardoor het subdomein (minecraft.crypteq.nl) niet meer naar de server verwees. De server was nog wel bereikbaar via het ip adres.

De server is nu wel offline gehaald, van de minecraft wereld heb ik een backup gemaakt waardoor deze gebruikt zou kunnen gaan worden bij een volgende hosting, of dat deze per download beschikbaar komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wel ik zou altijd graag nog eens spelen, maar het zou me leuker lijken om de vorige wereld te gebruiken (en als nodig een soort tweede spawn te bouwen -een goede 2000-ish blocks naar het Westen bijvoorbeeld- voor mensen die opnieuw willen starten?) :v

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...