Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe werkt zo'n server eigenlijk? Spellen jullie allemaal in die survival wereld en dan bouwen jullie je huisjes etc.? Lijkt me ook wel geinig namelijk. Heb eerder een keer op een server van hier gezeten, alleen toen kon ik ineens niets meer doen. puh2.gif Mijn gebruikersnaam is Matthijs2504.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is over het algemeen het principe, ja. Ik heb nog niet gespeeld op deze server, maar op de vorige servers ging het er zo aan toe. Sommigen bouwen in de buurt van elkaar en vormen een dorpje; anderen scheiden zich af van de rest en bouwen een eigen koninkrijk. Af en toe ontstaan er ook winkeltjes en dergelijke. Meestal spelen we op een door Minecraft gegenereerde wereld; al hebben we ook eens op een custom map (destijds was dat Europa en een deel van Afrika, was erg gaaf) gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom ook zodra ik op de whitelist sta. Zijn er voor de rest al plannen gemaakt? Weer samenwonen of met ze allen in een stad of zo? Misschien een leuk idee om ook een beetje pvp te gaan doen op de server? Heb je tenminste ook nog andere dingen te doen naast minen en bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt zo'n server eigenlijk? Spellen jullie allemaal in die survival wereld en dan bouwen jullie je huisjes etc.? Lijkt me ook wel geinig namelijk. Heb eerder een keer op een server van hier gezeten, alleen toen kon ik ineens niets meer doen. puh2.gif Mijn gebruikersnaam is Matthijs2504.
Henk33333 op de whitelist, als dat kan.

Jullie staan op de whitelist!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...