Jump to content

[WK 2014] Golden Ball - Golden Glove - Best Young Player


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    8

  • MegaPilot

    7

  • TekaLoca

    7

  • TheuNauz

    7

Neuer heeft het verdient, beste keeper van dit WK. Maar Messi? Laat me aub niet lachen zeg.. Met alle respect, maar ik vond dat 'ie dit WK niet bepaald goed speelde, dus ik denk dat iemand anders het wel wat meer verdiende dan hij..

Link to comment
Delen op andere websites

WAT BELACHELIJK, Messi beste speler vh toernooi.

Snif snif, is dat sarcasme wat ik ruik?

Nee, dat is geen sarcasme. Wat een onzin is dit zeg, het had Robben of Rodriguez moeten zijn.

Duidelijk had de FIFA weer eens hun ogen dicht want Messi hoort die titel inderdaad niet te krijgen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Messi was inderdaad niet de speler die deze trofee hoorde te krijgen. Maar ja, het is natuurlijk weer zo mooi om Golden Glove en Golden Ball naast elkaar te zien, winnaar en verliezer.

Ik denk eerlijk gezegd dat Messi liever 1 keer die trap was opgegaan om die medaille in ontvangst te nemen en dat die Golden Ball hem wel gestolen kon worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is geen sarcasme. Wat een onzin is dit zeg, het had Robben of Rodriguez moeten zijn.

Robben is al koning van de schwalbe, niet teveel voor die speler willen. :clown:

Messi is in mijn ogen ook niet echt de verdiende winnaar, maar ik snap wel dat ze hem kozen(bracht z'n team immers in de finale). Bij Duitsland is Müller inderdaad wel heel goed, maar Duitsland leunt niet zo hard op 1 speler, dus echt dé uitblinker is ie niet. Bij Argentinië is de meerderheid redelijk kut en is het hopen op een actie van 1 van hun weinige sterspelers en daarom lijkt het alsof Messi beter is.

(Messi is imo wel beter dan Müller, maar niet op dit tornooi.)

Ik zou overigens m'n geld gezet hebben op Robben, bracht z'n team heel ver en zowat elke aanvallende actie heeft ie wel een voet in. En de rest van z'n team is wel redelijk kut, alles qua aanval komt zowat op de schouders van Robben terecht. En hij deed het met verve.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Recap van de vandaag behaalde individuele prijzen:

Golden Boot (topscorer):

  • James Rodriguez (COL)

Golden Ball (beste speler):

  • Lionel Messi (ARG)

Golden Glove (beste doelman):

  • Manuel Neuer (DUI)

Best Young Player (beste jonge speler):

  • Paul Pogba (FRA)

And at last, geen individuele prijs, maar voor een hele natie, namelijk de FIFA Fair Play Award:

  • Colombia

Nog gefeliciteerd aan Duitsland voor het behalen van hun 4e wereldtitel :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

WAT BELACHELIJK, Messi beste speler vh toernooi.

Inderdaad, maar dan moet je je afvragen: Aan wie hadden ze het anders moeten geven? Zo'n prijs gaat doorgaans naar een van beide finalisten. Iemand als Rodriguez had het misschien meer verdiend, maar hen hebben we al eventjes geleden moeten uitwuiven.

And at last, geen individuele prijs, maar voor een hele natie, namelijk de FIFA Fair Play Award:

  • Colombia

:7

Groot fan van Colombia, maar er zijn landen die veel fairder speelden dan hen. Japan, Frankrijk en Duitsland verdient het misschien het meeste (hoewel ze dat in de finale wel wat hebben weggegeven)

Link to comment
Delen op andere websites

WAT BELACHELIJK, Messi beste speler vh toernooi.

Inderdaad, maar dan moet je je afvragen: Aan wie hadden ze het anders moeten geven? Zo'n prijs gaat doorgaans naar een van beide finalisten.

Forlan toch ook niet? Als het toen kon, waarom nu niet? Politiek.

Link to comment
Delen op andere websites

Neuer verdient die titel zeker en vast, ik zou nog denken aan Ochoa, maar uiteindelijk is die ook overklast geweest door Neuer.

Forlan toch ook niet? Als het toen kon, waarom nu niet? Politiek.

Ja, want Messi ontvangt die prijs echt om politieke redenen...

Forlan was trouwens een halve-finalist en heeft de Kleine Finale gespeeld, als we dan de reikwijdte wat groter maken kun je onder de kanshebbers Robben en Neymar brengen. Ik weet niet, ik vind Messi geen uitspringend figuur dit WK, maar zo deed niemand op de doelmannen na dat echt. Je had dan wel Suarez, Rodriguez, Robben en ga zo maar door... Maar uiteindelijk is die beslissing gemaakt door een gezelschap van meerdere mensen die elk hun stem geven en dan komt er dus Messi uit. Alles zo afschuiven als politiek beïnvloed vind ik zo... onnozel.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar uiteindelijk is die beslissing gemaakt door een gezelschap van meerdere mensen die elk hun stem geven en dan komt er dus Messi uit. Alles zo afschuiven als politiek beïnvloed vind ik zo... onnozel.

Kom, de hele FIFA is een doorgestoken organisatie? Als Argentinië had gewonnen gisteren dan was de Golden Glove naar die AZ-keeper gegaan. Daarnaast vind ik niet dat Depay een geweldig toernooi gespeeld heeft, maar twee keer scoren als invaller vind ik toch een ietwat grotere prestatie als die van Pogba? Natuurlijk, kwalitatief is Pogba beter, maar dit is toch gebaseerd op dit toernooi? Oh nee, Pogba is een Fransman, dat zal het zijn.

Overigens ben ik er van overtuigd dat de beslissing Qatar 2022 gemaakt is door een gezelschap van meerdere mensen die elk hun stem geven.. :7

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...