Jump to content

[WK 2014] Finale!


thebig

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • thebig

    5

  • MegaPilot

    4

  • Ezra24rct3

    3

Top Posters In This Topic

Duitsland worshippy.gif

Verdiende winnaar van dit WK.

nope.gif

Wie dan wel?

Argentinië :)

Hoe kan je Argentinie nou in godsnaam de verdiende winnaar noemen? Als ze van de 7 matches er 6 kut gespeeld hebben? Eigenlijk was alleen vandaag om aan te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het sowieso lullig voor de Argentijnen dat ze daar een kwartier moesten wachten voor de ceremonie begon. Dat kon toch wel iets sneller gedaan worden? Het is natuurlijk niet leuk voor die jongens.

Wat een beest is Schweinsteiger trouwens. Overtreding op overtreding wordt op hem begaan, maar hij blijft recht springen.

Link to comment
Delen op andere websites

Over het gehele toernooi gezien is Duitsland absoluut de terechte winnaar van het WK. Argentinië had ook zomaar kunnen winnen hier, die speelden eindelijk een keer op niveau, maar dan had dit toernooi toch een wat wrange nasmaak gekregen. Gelukkig zegeviert het overall beste team. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Over het gehele toernooi gezien is Duitsland absoluut de terechte winnaar van het WK. Argentinië had ook zomaar kunnen winnen hier, die speelden eindelijk een keer op niveau, maar dan had dit toernooi toch een wat wrange nasmaak gekregen. Gelukkig zegeviert het overall beste team. yep.gif

Dit, al had ik als liefhebber van Messi wel liever gehad dat hij de beker in de lucht mocht steken. Higuain en Messi vind ik toch wel de hoofdschuldigen voor dit verlies, ze hadden allebei reuzekansen die er gewoon in moesten. De kans van Messi was iets moeilijker, maar dit kan hij, daarom noem ik hem uiteindelijk ook, en die van Higuain... Als topspits leg je die gewoon in het mandje. Blijft een geweldige speler desalniettemin.

Link to comment
Delen op andere websites

Terechte winnaar. Misschien was het niet allemaal goed voetbal, maar het was zeker spannend. En dat het dan uiteindelijk pas in de verlenging wordt beslist, dat is helemaal passend. Wat ik trouwens wel spijtig vond was de reactie van Messi na afloop; nadat hij zijn gouden bal had opgehaald (nog nooit iemand zo beteuterd zien kijken bij een prijsuitreiking) voelde hij zich blijkbaar te goed om door de erehaag van Duitsers heen te lopen. Juist als aanvoerder had hij bij de rest van zijn team moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...