Jump to content

[WK 2014] Trots op Nederland en België!


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik ben enorm trots op Nederland en op België. Dat gevoel overheerst op dit moment bij mij wel. Helaas allebei uitgeschakeld door Argentinië, maar toch een WK waar beide landen met goed gevoel op terug kan kijken. :Y Zijn jullie ook trots?

Link to comment
Delen op andere websites

Collectief was België net niet goed genoeg en met deze selectie had je er meer uit moeten halen. Ze waren wel dodelijk efficiënt en maakten er in de poulefase telkens een tactisch steekspel van dat ze telkens wonnen. Velen noemden België zwak omdat ze maar nipt van Algerije wonnen, maar als je dan ziet dat Duitsland er niet 1 inkrijgt tegen Algerije en dat ze Algerije niet eens kunnen vastzetten op de counter(komt onder andere door hun verdediging die te hoog speelde, maar goed, wij deden dat dus niet en waren dus slimmer aan het spelen dan Duitsland tegen Algerije), dan mag je wel een beetje trots zijn. Maar over het algemeen ben ik zwaar teleurgesteld, er zat imo meer in. Argentinië had wat meer geluk en speelde hun tactisch steekspel perfect uit. Kudos daarvoor, maar de kijker vindt dat natuurlijk niet leuk. Nederland presteerde ver boven verwachting en moet(ja, moet) trots zijn op de prestatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker trots op Oranje, en fier op de Duivels! worshippy.gif

Kunnen het hier lang hebben over "het had ook anders kunnen gaan" maar dat is achteraf kwaken. Ik vind dat beide landen prima gepresteerd hebben, mooi voetbal laten zien zodra dat mogelijk was. Alle lof!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...