Jump to content

[WK 2014] Uitlachen van andere ploegen op het WK


Twedeldie

Recommended Posts

Ik start dit topic omdat ik het echt onnodig vind en vooral ongepast dat er leden zijn die topics maken waarin ze het land dat verloren heeft gewoon uitlachen. Zoals bij Spanje - Nederland bijvoorbeeld. Als Spanje gewonnen had was Nederland misschien niet doorgegaan. Dus dan is het ook niet nodig om Spanje meteen te gaan uitlachen via een topic. Oké, ze hebben een slechte match gespeeld. Maar is dat nou een reden om ze te gaan uitlachen?

Als Nederland verloren had en er is een Engelstalig Forum dat ook zo'n topics maakt, zouden jullie dat prettig vinden?

De supporters van de landen die verloren zijn zijn natuurlijk niet blij dat hun land verloren heeft, dus waarom zouden jullie ze uitlachen?

Ik vind de mensen die zo'n topics maken echt wel kinderachtig. Ik snap wel dat jullie zo'n topic maken voor de grap. Maar dan moet je er wel bijschrijven dat je ze niet wilt uitlachen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het ergens niet mee eens bent over wat er in dit subforum afspeelt, dan had je ik je geadviseerd om een moderator van dit forum (waaronder ik) in te schakelen. Nu kom je mijns inziens zeer laat met je mening, omdat het WK sinds gisteren afgelopen is en dit soort topics in principe niet meer zullen voorkomen.

Als je verder hier problemen mee hebt, dan vraag ik je om mij via PB te contacteren. Op dit topic gaat een slot hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...