Jump to content

Skullz-000 en een Game computer


Niked

Recommended Posts

Ik koop hem op deze site ! Omdat ik te lui ben één poot uit te steken

Klinkt misschien maf, maar als jij er al geen energie in wilt steken, waarom zou ik(of wij) dat dan wel doen?

Je kan een pc ook door Azerty of Alternate of andere winkels laten bouwen, dan kun je hem na het uitpakken gewoon gebruiken en dan heb je betere hardware.

Of door een kennis, dan steek je er zelf ook nog wat mee op en bespaar je geld voor het bouwen, kost wel wat tijd, maar het geld wat je overhoudt kan je gebruiken voor snellere hardware.

En Game-pc en Gamecomputers zijn bedrijven die over het algemeen luie en naïeve mensen proberen uit te buiten, en dat kost eenmaal meer geld ;)

Ik bedoel het als te lui om in elkaa rt esteken :puh: niet dat ik te lui ben op samen te stellen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

koop niet van game-pc.nl maar dan van gamecomputers.nl. of van alternate of zoek iemand in je familie die verstand heeft van computers. ze zetten zo een pc in elkaar en hup laten bezorgen. zij kunnen hem dan ook in elkaar zetten als dat nodig is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is deze goed genoeg ?

met het volgende:

Moederbord: GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3

Processor:Intel Core i5 4460 Haswell (4x 3200 MHz) Quad C

Geheugen RAM : 8GB DDR3 1600Mhz 2x 4GB (Crucial Ballistix - Dual

Videokaart: nVidia GTX 750 Ti (EVGA GeForce GTX 750 Ti - 20

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is goed. Had het voor de zekerheid met mijn pc vergeleken. (BF3 ultra, Watch Dogs medium/high Gta IV Ultra) en de procesor was iets slechter, maar er zat heel weinig verschil tussen. En de videokaart was 10x beter. Dus met die pc kan je wel wat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Ik denk dat je beter voor de 760 kan gaan.. Die doet het een flink stuk beter in alle benchmarks.. (bron)

Maar zo kan je wel bezig blijven, de 760 is namelijk bijna 2 keer zo duur

Dan kan je ipv de 760, de MSI 770 weer beter nemen en ga zo maar door ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Ik denk dat je beter voor de 760 kan gaan.. Die doet het een flink stuk beter in alle benchmarks.. (bron)

Maar zo kan je wel bezig blijven, de 760 is namelijk bijna 2 keer zo duur

Dan kan je ipv de 760, de MSI 770 weer beter nemen en ga zo maar door ;)

False. De 750Ti is minimaal 140 euro, de 760 is 210 euro- da's 70 euro van die 2x vandaan. En als je kijkt naar de benchmarks, dat is toch wel op zijn minst 3x zo goed (Van onspeelbaar naar een lekkere framerate)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...