Jump to content

Hekken voor boten


jordyzuiddam

Recommended Posts

Hallo,

Als ik bij gta vice city een boot wil zoeken kan ik er niet bij want er staan allemaal hekken voor. Het is op het plekje waar ook die garage is.

Weet zo het plekje niet te noemen..

Wanneer gaan die hekken open? Het is op de plek waar je ook missies krijgt van Colonel Cortez.

Alvast bedankt,

Jordy

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Jordy,

Je moet eerst het westelijke eiland vrijspelen voordat je met boten aan de gang kan. De missie waarna het eiland opengaat heet Phnom Penh 72. De missie is van Ricardo Diaz en duurt niet lang voordat hij de missie geeft, als je een beetje doorspeelt.

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Er word in de storyline een missie gegeven in opdracht van colonel cortez genaamd "all hands on deck", na deze missie gespeeld te hebben verlaat Cortez Vice City voorgoed en gaan en blijven de hekken voor altijd open ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er word in de storyline een missie gegeven in opdracht van colonel cortez genaamd "all hands on deck", na deze missie gespeeld te hebben verlaat Cortez Vice City voorgoed en gaan en blijven de hekken voor altijd open ;)

Deze missie was ik even glad vergeten. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...