Jump to content

Rocket League


Dipsie8

Recommended Posts

3 minuten geleden, Dexist zei:

Welke rangen zijn jullie in ranked? 

ik 48 in algemene level en challenger 2 (IV / V) in solo- doubles- en standard-ranked. en Prospect Elite in Solo Standard. 

Niet zo heel erg hoog volgens mij. Ik speel zelden ranked, omdat ik t liefst met een vast team speel. :$ Wel heb in gemerkt dat de tegenstanders in ranked niet heel erg goed zijn, wat je wel zou verwachten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    37

  • 3L1077

    35

  • MovieGamer

    33

  • Dexist

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minuten geleden, KaiSkillzz zei:

Niet zo heel erg hoog volgens mij. Ik speel zelden ranked, omdat ik t liefst met een vast team speel. :$ Wel heb in gemerkt dat de tegenstanders in ranked niet heel erg goed zijn, wat je wel zou verwachten. :puh:

Ja klopt ik heb een maat die 2v2 speelt met mij, soms 3v3 maar dan krijgen we er steeds een random dude bij in, soms gaat dat goed en soms tjah...

 

@3L1077 zelfde rank als ik dus momenteel:

 

Spoiler

latest?cb=20160225054135

 

 

In april worden overigens alle ranks weer gerest en begint season 4. Dan komt er ook een nieuw rang-systeem: 

Spoiler

Season_4_ranks_2.jpg

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, KaiSkillzz zei:

Niet zo heel erg hoog volgens mij. Ik speel zelden ranked, omdat ik t liefst met een vast team speel. :$ Wel heb in gemerkt dat de tegenstanders in ranked niet heel erg goed zijn, wat je wel zou verwachten. :puh:

Dat komt omdat je nog niet veel ranked hebt gespeeld en zelf dus ook nog in een lage divisie zit. Daarom prefereer ik competitive spelen boven normale games, want hoe verder je komt, hoe meer en meer je alleen tegen mensen speelt van je niveau en dus spectaculaire potjes krijgt :D
+ Dat er geen A.I. aan bod komt, dat is natuurlijk ook prachtig.

 

Dit zijn de ranks:
Ninja'd :7

Link to comment
Delen op andere websites

50 minuten geleden, Dexist zei:

Ja klopt ik heb een maat die 2v2 speelt met mij, soms 3v3 maar dan krijgen we er steeds een random dude bij in, soms gaat dat goed en soms tjah...

 

@3L1077 zelfde rank als ik dus momenteel:

 

  Verborgen inhoud zichtbaar maken

latest?cb=20160225054135

 

 

In april worden overigens alle ranks weer gerest en begint season 4. Dan komt er ook een nieuw rang-systeem: 

  Verborgen inhoud zichtbaar maken

Season_4_ranks_2.jpg

 

Hm dan ga ik me pas vanaf april serieus bezig houden met ranked. Heeft nu niet veel nut meer dan. @FrankyFourFingers speel jij met een vast ranked team op de PS4?

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, 3L1077 zei:

Ik heb ook zoiets gelezen dat je aan het einde van het seizoen banden krijgt afhankelijk van je division. Gouden banden worden wel episch. :)

Season 3 rocket-league-season-rewards

 

Je hoeft overigens niet de rang te behouden, als je ooit voor 1 seconde champion bent geweest en daarna weer terug valt krijg je alle banden.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Wat haalt mij over deze game te kopen als 'niet-voetbal fan'?

Heeft niets met voetbal te maken. Als je kennissen hebt die het ook spelen, zou ik durven stellen dat dit het leukste multiplayerspel ooit is. Ik kan me niet voorstellen wat ik ervoor met mijn vrienden speelde. Het afgelopen halfjaar heb ik meer dan 200 uur gespeeld, en dat bijna alleen met vrienden, resulterend in enorm veel grappige momenten. 

 

En ik ben absoluut geen voetbalfan.

Link to comment
Delen op andere websites

27 minuten geleden, 3L1077 zei:

Heeft niets met voetbal te maken. Als je kennissen hebt die het ook spelen, zou ik durven stellen dat dit het leukste multiplayerspel ooit is. Ik kan me niet voorstellen wat ik ervoor met mijn vrienden speelde. Het afgelopen halfjaar heb ik meer dan 200 uur gespeeld, en dat bijna alleen met vrienden, resulterend in enorm veel grappige momenten. 

 

En ik ben absoluut geen voetbalfan.

Zelfde hier geniaal spel met vrienden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...