LionOfHolland Posted August 12, 2015 Report Posted August 12, 2015 Zojuist heeft Psyonix een nieuwe update voor Rocket League uitgebracht. Nu kan je in het Utopia Coliseum spelen. (3+ nieuwe trophies) Morgen komt overigens de betaalde DLC voor deze game, namelijk Supersonic Fury. (+6 nieuwe trophies) Heb je die trophies ook nodig om m platinum te halen? Quote
MovieGamer Posted August 12, 2015 Report Posted August 12, 2015 (edited) Zojuist heeft Psyonix een nieuwe update voor Rocket League uitgebracht. Nu kan je in het Utopia Coliseum spelen. (3+ nieuwe trophies) Morgen komt overigens de betaalde DLC voor deze game, namelijk Supersonic Fury. (+6 nieuwe trophies) Heb je die trophies ook nodig om m platinum te halen? Volgens mij niet, want anders kunnen mensen zonder die DLC nooit de platinum halen. Edited August 12, 2015 by Noretz Quote
moechy Posted August 20, 2015 Report Posted August 20, 2015 Weet je wat het probleem is met dit spel? Het is soms zo frustrerend dat je met dingen gooit, maar toch blijf je het keer en keer opnieuw spelen omdat het zo verslavend is Quote
LionOfHolland Posted August 21, 2015 Report Posted August 21, 2015 Weet je wat het probleem is met dit spel? Het is soms zo frustrerend dat je met dingen gooit, maar toch blijf je het keer en keer opnieuw spelen omdat het zo verslavend is Dan ben je niet goed genoeg Quote
moechy Posted August 23, 2015 Report Posted August 23, 2015 Weet je wat het probleem is met dit spel? Het is soms zo frustrerend dat je met dingen gooit, maar toch blijf je het keer en keer opnieuw spelen omdat het zo verslavend is Dan ben je niet goed genoeg Klopt, zoals ik een pagina eerder aangaf, ben ik ongelooflijk slecht in het spel Quote
MovieGamer Posted August 27, 2015 Report Posted August 27, 2015 Ik moet deze game weer eens een keer gaan spelen, want de laatste keer was met die nieuwe DLC. Alleen momenteel druk met Until Dawn op mijn andere PSN account. Quote
LionOfHolland Posted August 28, 2015 Report Posted August 28, 2015 Ik speel het nu met een vaste teammaat ranked 2vs2. We zitten nu rond de 630. Het is erg moeilijk om goud te bereiken Quote
MovieGamer Posted September 19, 2015 Report Posted September 19, 2015 (edited) http://frontpage.fok...talgia-dlc.html Ik ga deze DLC ook kopen. Edited September 19, 2015 by Noretz Quote
JasonStatham Posted December 21, 2015 Report Posted December 21, 2015 Yo, mensen die dit nog spelen? Ik ben keiverslaafd. Quote
MovieGamer Posted December 21, 2015 Report Posted December 21, 2015 (edited) Yo, mensen die dit nog spelen? Ik ben keiverslaafd. Laatste keer dat ik de game speelde was met die gratis Halloween items. Nu kun je tot begin januari gratis Kerst items krijgen, dus denk dat ik morgen toch maar even een paar potjes ga spelen. Edited December 21, 2015 by Noretz Quote
JasonStatham Posted December 23, 2015 Report Posted December 23, 2015 Yo, mensen die dit nog spelen? Ik ben keiverslaafd. Laatste keer dat ik de game speelde was met die gratis Halloween items. Nu kun je tot begin januari gratis Kerst items krijgen, dus denk dat ik morgen toch maar even een paar potjes ga spelen. Ik heb je toegevoegd op PSN, laten we binnenkort paar potjes doen ja Quote
MovieGamer Posted December 23, 2015 Report Posted December 23, 2015 (edited) Ik heb je toegevoegd op PSN, laten we binnenkort paar potjes doen ja Lijkt me leuk inderdaad, want niemand speelt het verder meer in mijn vriendenlijst en met onbekende spelen is toch wat minder. Verder gister die Chaos Run gekocht, dus heb momenteel alle DLC in bezit. Edited December 23, 2015 by Noretz Quote
JasonStatham Posted January 13, 2016 Report Posted January 13, 2016 Zo, wat een geluk Kijk naar de stand en hoeveel tijd we nog hadden! Verder dan dit ging de herhaling gewoon niet. Quote
JasonStatham Posted January 13, 2016 Report Posted January 13, 2016 (edited) Nee, we wonnen met 2-3 want de bal is zoals op de screenshot niet volledig over de lijn. Meer luck kom je niet tegen :PP Ik zat dus bij oranje, TheRealGoldenKid. Speel jij dit nog, voeg me dan toe Edited January 13, 2016 by FrankyFourFingers Quote
Recommended Posts