Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Inschrijf topic


ERRWINS

Recommended Posts

cluedologotzocf.png

Daar is ie weer! De vorige twee delen waren een enorm succes en daarom heb ik toestemming gekregen voor wederom twee delen. Om alles soepel te laten verlopen, heb ik de regels wat aangepast.

Zo kan ik een vlot spel garanderen en blijft het speelplezier optimaal!

Regels:

  • Als deelnemer van Cluedo dien je dagelijks actief te zijn op het forum.
  • Je dient binnen 36 uur te reageren als je aan de beurt bent om een gerucht te verspreiden.
  • Je dient binnen 24 uur te reageren als je aan de beurt bent om het tegendeel te bewijzen.
  • Als de host 3 keer voor je heeft gepost, doe je niet meer mee en worden je kaarten openbaar gemaakt.
  • Let goed op! Het zou zonde zijn als je overbodig een kaart laat zien.
  • Wanneer je het eenmaal denkt te weten, krijg je maar 1 kans. Als je het fout hebt, doe je niet meer mee. Wel kunnen deelnemers je nog raadplegen voor je kaarten.
  • Overleggen met andere deelnemers wordt absoluut niet getolereerd en resulteert in een diskwalificatie!
  • Het spel topic wordt puur en alleen gebruikt voor het spel. Reacties, vragen en/of opmerkingen kunnen geplaatst worden in het reactie topic.

Je kunt je aanmelden door hier te reageren met: "Ik doe mee!". En laat (wederom) zien of jij het in je hebt om een goede onderzoeker te zijn.

Let wel op dat per spel maar 6 deelnemers mee kunnen doen. Wees dus snel!

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...