Jump to content

Destiny open beta, woohoo


LethalMaximus73

Recommended Posts

Game: Destiny (open beta)

Ontwikkelaar: Bungie

Uitgever: Activision

Genre: Online Multiplayer Action Role-playing First-person-shooter

Platforms: PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, and Xbox 360

Aantal spelers: n.n.b.

Releasedatum: 9 september 2014

Demo/beta: Beta nu open tot zondag(11:59pm PDT on July 27)

Website: http://www.destinythegame.com/uk/en

Ik kon niet zo snel een topic vinden over dit spel op eentje na die gesloten is, zie of hoor wel als ik het verkeerd heb.

Ik heb net vandaag de open beta van Destiny gedownload en gespeeld op de Xbox 360, en moet zeggen ziet er best wel vet uit.

Ik heb het spel wel verder niet gepreordert, maar mischien dat ik hem toch nog ga kopen als ie uit komt.

Dat zal dan waarschijnlijk met mijn verjaardag lol.

Hebben er al meer mensen hier de beta gespeeld en wat vinden ze er van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een beta key weten te bemachtigen, speel het op de Xbox One. :)

Heb er denk ik nu een uurtje in zitten.

Wat ik alvast wel kan zeggen erover:

- Grafisch ziet het er voldoende uit, is geen grafische uitblinker, maar wat verwacht je van een MMO ;)

- Vindt het "sloom spelen", ben wat snellere gameplay gewend.

Vanavond zal ik wat missies e.d. doen, dan zal ik mijn oordeel verder aanvullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vrijdag de beta gespeeld, zaterdag nacht toen ik terug kwam van bezoek bij vrienden heb ik ook nog eventjes de beta aan geslingert, en zondag middag heb ik Crucible Control gespeeld(capture zones and kill enemy players).

Grafisch gezien vind ik hem er best goed uitzien op de Xbox 360, dus kan me voorstellen dat ie op de Ps4 en Xbox one er nog mooier uit ziet.

Dat je een eigen karakter kan maken, vind ik altijd wel leuk. De gameplay is in mijn ogen ook wel goed genoeg.

De verhaallijn zit tot zover wel goed in mekaar, dus ben wel benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt.

Crucible Control speelde ook wel fijn.

Ik heb een paar keer problemen gehad met de verbinding, maar ja het is een beta, dus ik hoop voor de mensen die de game bij de release kopen die niet meer hebben.

Nu kwam ik eerder in de beta ook nog in iets wat op een wacht lijst leek.

Nu ga ik er dan maar van uit dat dit ook alleen maar het geval is omdat ik een beta speelde, en dat het bij de volledige game er niet meer is.

Het zou wel zwaar klote te zijn om dan ook nog te moeten wachten om verder te kunnen gaan met de verhaallijn.

Ik vind het alleen jammer dat het een always on game is, dus dat je er een internet verbinding voor nodig hebt om te kunnen spelen, ook voor de singleplayer.

Begrijp me goed, op sommige momenten was ik best wel blij dat er andere mensen bij waren, voor al omdat het in je eentje best wel pittig kan worden, en die public events zijn ook best wel gaaf.

Maar je bent dan wel altijd afhankelijk van het internet of hun servers voor de game.

Dus als 1 van die 2 een keer faalt, kan je zelfs de singleplayer niet meer spelen en dat vind ik dan wel weer jammer.

Er zou maar net zo iets gebeuren als in het begin bij Gta online, om maar een voorbeeld te geven, dat de servers zwaar overbelast zijn, hoelang duurt het dan dat ze die problemen gefikst hebben.

Als een multiplayer van een game door bugs of server problemen een paar dagen offline is(hoe zwaar klote dat ook mag zijn), kan ik altijd nog de singleplayer spelen.

Maar als ik dan ook geen singleplayer meer kan spelen denk ik wel dat ik zwaar pissed zou zijn.

Ik weet ook wel dat er tegenwoordig steeds vaker van dit soort games gaan komen en er ook al zijn.

Zoals Titanfall, free to play games, of zoiets als Elder Scrolls online(ook al zoiets, een game kopen en dan ook nog is een abonnement nodig hebben om te mogen blijven spelen).

En uiteraard zal dat ook met de jaren steeds beter gaan lopen, en met minder problemen.

Dat word zekers de toekomst net zoals games streamen, er staat me vaag iets van bij dat Playstation Now dat gaat doen.

Maar goed dat is mijn mening haha.

Voor de rest van wat ik gezien heb vind ik het best wel een goede game.

Ik denk wel dat ik Destiny ga kopen, maar niet meteen bij de release.

Als ik hem koop word dat waarschijnlijk rond mijn verjaardag, dan heb ik meer te besteden, en zijn de belangrijkste bugs(die zitten er toch altijd wel in, vooral bij de release van een game) hopelijk al gefikst.

Er zal dan tegen die tijd dan ook wel meerdere reviews van Destiny zijn met de plus en minpunten.

Dit zal dan ook de eerste game zijn die ik waarschijnlijk koop waar je altijd een internet verbinding voor nodig hebt.

Dan ben ik meteen een ervaring rijker, en zie dan wel of ik mijn mening moet gaan herzien of er spijt van ga krijgen.

Wie heeft de beta nog meer gespeeld, wat vinden jullie er tot nu toe van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor het graag Crypteq. Ik ben eigenlijk wel van plan om deze game te kopen maar ik heb geen Playstation Plus dus kan de beta helaas niet bespelen.

Wat ben ik blij om dat te horen. :7 Door gisterenavond nog aan OWN te werken kon ik hem niet meer downloaden, omdat het blijkbaar maar tot 21u was. Helemaal boos dus, maar blijkbaar had ik hem dus alsnog niet kunnen doen omdat ik geen PS+ heb. :7 Ik ben niet meer boos lieve redacteurtjes van me <3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor het graag Crypteq. Ik ben eigenlijk wel van plan om deze game te kopen maar ik heb geen Playstation Plus dus kan de beta helaas niet bespelen.

Wat ben ik blij om dat te horen. :7 Door gisterenavond nog aan OWN te werken kon ik hem niet meer downloaden, omdat het blijkbaar maar tot 21u was. Helemaal boos dus, maar blijkbaar had ik hem dus alsnog niet kunnen doen omdat ik geen PS+ heb. :7 Ik ben niet meer boos lieve redacteurtjes van me <3

Huh? Ik kon Destiny Beta gewoon downloaden zonder abbonement hoor? :7 Alleen had ik geen zin om meteen vijf gigabyte te downloaden voor een beta.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor het graag Crypteq. Ik ben eigenlijk wel van plan om deze game te kopen maar ik heb geen Playstation Plus dus kan de beta helaas niet bespelen.

Wat ben ik blij om dat te horen. :7 Door gisterenavond nog aan OWN te werken kon ik hem niet meer downloaden, omdat het blijkbaar maar tot 21u was. Helemaal boos dus, maar blijkbaar had ik hem dus alsnog niet kunnen doen omdat ik geen PS+ heb. :7 Ik ben niet meer boos lieve redacteurtjes van me <3

Huh? Ik kon Destiny Beta gewoon downloaden zonder abbonement hoor? :7 Alleen had ik geen zin om meteen vijf gigabyte te downloaden voor een beta.

Die 5 gig was nog wel een keer binnen lekker een bak koffie er bij gezet, ff gekeken wat er nog meer voor nieuws was op de Xbox marketplace en pop hij was binnen haha. Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor het graag Crypteq. Ik ben eigenlijk wel van plan om deze game te kopen maar ik heb geen Playstation Plus dus kan de beta helaas niet bespelen.

Wat ben ik blij om dat te horen. :7 Door gisterenavond nog aan OWN te werken kon ik hem niet meer downloaden, omdat het blijkbaar maar tot 21u was. Helemaal boos dus, maar blijkbaar had ik hem dus alsnog niet kunnen doen omdat ik geen PS+ heb. :7 Ik ben niet meer boos lieve redacteurtjes van me <3

Huh? Ik kon Destiny Beta gewoon downloaden zonder abbonement hoor? :7 Alleen had ik geen zin om meteen vijf gigabyte te downloaden voor een beta.

Daar zie ik mijn teleurstelling al terug in gallop aankomen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...