Jump to content

Portfolio Ruben


RUBENN

Recommended Posts

Thanks voor je uitgebreide reactie en compliment!

Wat betreft dezelfde namen op twitter en dit forum, je bedoelt dat als nadeel? Ik heb niets te verbergen maar het zou inderdaad nadelen kunnen hebben.

Over de stijl van het cv. Uiteraard pas ik mij aan aan de wensen van het bedrijf, maar in het cv (wat ik ook in het openbaar upload) wil ik graag mijn stijl laten zien en kan ik mijn cv niet aanpassen aan de huisstijl van het bedrijf. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling van een cv.

De werkervaring die ik heb opgedaan lijkt me wel het handigst om te beschrijven per bedrijf. Irrelevante dingen moeten niet te uitgebreid worden, maar alleen 'bijbaantjes: 2010/2014' komt ook niet goed over lijkt me. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RUBENN

    15

  • ERRWINS

    3

  • NicolaB

    3

  • .Sharingan

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tijd voor een kleine update; mijn cv. :)

In tijden van sollicitatie voor grafisch vormgever is een goed grafisch cv belangrijk. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Bij deze dus:

Binnenkort probeer ik nog wat meer werk te verzamelen, en hier te posten! :)

Tof werk ruben ! had nog niet op dit topic gereageert! ziet er goed uit.

Je portfolio is inderdaad ook netjes, maar zoals reeds gezegd.. pas je CV na je werkgever aan(mijn mening)

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een kleine update, maar niet onbelangrijk als vormgever; een visitekaartje :)

M'n eerste serieuze die ik ook echt van plan ben te gaan gebruiken, maar niet voordat ik 'm even plaats voor evt. commentaar of tips!

Ik heb 'm erg simpel gehouden, misschien iets té?

Zelf vind ik dat wel wat hebben zodat de boodschap het sterkst overkomt.

Voor en achterkant:

visitekaartje_pres.png

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker strak uit! Ik zou echter op de voorkant nog wel íets toevoegen. Een schuine balk in de kleur van je logo/naam maakt het al een stuk leuker om naar te kijken in mijn ogen. Overigens lijkt het dat de achterkant van het visitekaartje niet heel goed leesbaar is. Dit kan ik digitaal natuurlijk moeilijk beoordelen, maar eventjes uit voorzorg: zorg dat de tekst goed leesbaar is! :) Verder is alles gewoon erg strak. Daar hou ik van!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je visitekaartje eigenlijk wel prima zo. Je hebt het lekker minimaal gehouden, en dat is ook hoe zo'n kaartje in mijn optiek hoort te zijn. Je logo is eenvoudig (maar niet té eenvoudig) en goed leesbaar, dus dat zit wel snor. Kleuren zijn ook prima en vloeken niet met elkaar. Persoonlijk zou ik nog eens experimenteren met een zwarte versie van het kaartje, maar dat wordt in jouw ogen mischien weer too much.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor het commentaar beide, leuk om te lezen :)

@Visser: een schuine balk weet ik niet, ik denk dat die de horizontale en verticale lijnen van de letters verstoren. Daarnaast wil ik de voorkant overéén laten komen met de achterkant door de grote marge rondom.

@Silverbyte: zwart vind ik zelf niet mooi staan, maar experimenteren met ander kleurtinten kan nooit kwaad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Bedankt voor het commentaar!

Overigens ook even een update. Formaat is iets aangepast en de tekst op de achterkant is nu beter leesbaar.

@RMJ: het centreren heb ik geprobeerd maar het beviel me niet zo, ik wil het ook graag in de lijn houden van m'n naam op de voorkant.

visitekaartje_pres2.png

Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het er wel mooi uit zien. Ik neem aan dat je in het geblurde gedeelte je telefoonnummer hebt staan, dat ontbreekt namelijk. Voor de rest ziet het er erg gelikt uit. By the way: alleen je logo is grafisch vormgegeven. Dat oogt allemaal simpel en solide of karig. Dat hangt er dus vanaf aan wie je dat kaartje geeft. Het belangrijkste in je naamkaartje is eigenlijk de link naar je website (daar zien ze meer van je). Dat valt lekker op omdat het zo simpel en solide is. Op deze website kan trouwens wel nog het een en ander verbeterd worden. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel! :)

M'n telefoonnummer is inderdaad geblurred, die plaats ik liever niet overal openbaar. :D

Dat oogt allemaal simpel en solide of karig. Dat hangt er dus vanaf aan wie je dat kaartje geeft.

Hier twijfel ik een beetje aan. Ik snap je punt, maar ik wil wel bij verschillende mensen het zelfde uitstralen en dus hetzelfde visitekaartje afgeven.

En de website, ik weet het, daar wordt aan gewerkt. Al heb ik daar nog niet heel veel ervaring mee... ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel! :)

M'n telefoonnummer is inderdaad geblurred, die plaats ik liever niet overal openbaar. :D

Dat begrijp ik :puh:

Hier twijfel ik een beetje aan. Ik snap je punt, maar ik wil wel bij verschillende mensen het zelfde uitstralen en dus hetzelfde visitekaartje afgeven.

Dat kan ik begrijpen. Vooral als je het aan mensen in je netwerk geeft voor functionele grafische vormgeving (vooral dingen zoals reclame en DTP), dan is dit gewoon hét visitekaartje.

Voor grafische ontwerpen waar men iets meer (technische of artistieke) diepgang wilt hebben is het misschien wat minder geschikt. Dan is het een kwestie van daar goed nadruk leggen als je het kaartje geeft :Y Ik zeg het er maar bij, wellicht is het overbodig: Weet aan wie je het geeft, het gesprek eromheen doet meer. Het belangrijkste is dat ze je site nog eventjes gaan doorkijken (en verder in contact komen ^^). Ik vind het dus wel echt een solide visitekaartje, het belangrijkste springt eruit.

Voordeeltje trouwens van dat er een stukje wit in zit, is dat hij/zij of jij ook er nog wat kleins kan opschrijven wat kan helpen bij de relatie.

En de website, ik weet het, daar wordt aan gewerkt. Al heb ik daar nog niet heel veel ervaring mee... ^^

Oke, top veel succes :puh: Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

M'n laptop wordt op het moment gerepareerd dus iets nieuws kan ik niet plaatsen, vandaar nu iets 'uit de oude doos' (mei 2014 :D) Het afgelopen schooljaar, wat m'n examenjaar was, moesten we allemaal een vierkant document maken wat in het Jaarboek 2014 zou komen. Iedere examenkandidaat maakte zoiets. Mijn idee was om iets 'cleans' te maken, met een uitspraak die ik wel bij mij vond passen (sorry, ik ben soms gewoon vrolijk :D) Achteraf denk ik dat geel niet zo'n handige kleur was geweest... :$

post-139272-0-37014600-1424521159_thumb.jpg

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...