Jump to content

[PCM 14] | De Weg Naar De Top | Aron Winner


aron24

Recommended Posts

Header komt nog.

Ontwikkelaar: Cyanide

Uitgever: -

Genre: Sport, wielrennen

Platforms: PC

Aantal spelers: 1

Release: 19 juni 2014

Demo: -

Website: -

Ik heb een eigen renner gemaakt, genaamd Aron Winner. Hij rijdt bij Tinkoff-Saxo, de ploeg met onder meer Contador. Ik zit inmiddels in het vijfde seizoen en ik speel op het niveau moeilijk. Winner is nog maar 22 en hij wordt in dit jaar 23. Hij werd vorig seizoen vierde in de Tour en nam het jongerenklassement mee naar huis, verder werd het derde op het NK en won hij de Ronde van Beijing. Contador en Sagan zijn beste renners van het team. Contador won de afgelopen seizoenen vier keer de Tour en drie keer de Vuelta. Sagan werd wereldkampioen, won Luik-Bastenaken-Luik, drie keer het groen en twee keer San Sebastian. Andere renners presteerde ook mooi dingen, zoals Parijs-Roubaix winnen, nationaal kampioen worden en etappezeges in grote rondes.

Winner is een echte alleskunner, maar hij is het beste in het klimwerk. Zijn hoofddoelen van dit jaar zijn dan ook de Tour, de heuvelklassiekers en het WK. Ik hou zijn prestaties. bij en maak daar een overzicht van en die post ik hier. Deze stukjes zullen in de Ik-vorm zijn, hoe de koers ging, hij tevreden is over de prestatie enz.

Voor wie het spel niet kent: PCM is een wielerspel, waar je een team moet managen. Net zoiets als PES of FIFA, alleen dan wielrennen in plaats van voetbal. Ik zou straks een screen posten van Winner en één van het team.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...