Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

200px-BarclaysPremierLeague.png

Welkom in het algemene Premier League-topic!

In dit topic kun je alles kwijt over de afgelopen speeldagen, transfers, promoties of degradaties uit de Engelse competitie.

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | Agüero | 2

2 | Berahino | 2

3 | Chadli | 2

4 | Costa | 2

5 | Dier | 2 [/table]


Top 5 kampioenen

[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Manchester United | 20 keer | 2012-2013

Liverpool | 18 keer | 1989-1990

Arsenal | 13 keer | 2003-2004

Everton | 9 keer | 1986-1987

Aston Villa | 7 keer | 1980-1981 [/table]


Tot zover de statistieken. Veel plezier in dit topic :tu:

* onder constant voorbehoud

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    80

  • TekaLoca

    19

  • Venzio

    15

  • KoningJesper

    13

Voor mijn gevoel word de Premier League elk seizoen wat zwakker. Arsenal, Chelsea, Liverpool, Man U en Man C zullen wel weer de top vijf bepalen en ik hoop dat Man U uiteindelijk kampioen wordt. Aston Villa, Everton, Tottenham Hotspurs, Newcastle United, Swansea en Southampton zijn voor de rest nog leuke clubs maar voor de rest vind ik het allemaal niks. Stoke, Sunderland, Crystal Palace, Burnley, Leicester City, West Ham, WBA, Hull City en QPR vind ik echt allemaal niks. Ik vrees ook het ergste voor Southampton, zoveel spelers verkocht en tot nu toe alleen nog maar Pelle en Tadic gekocht, het zal echt een zwaar seizoen worden voor Southampton. Met Tadic hebben ze in ieder geval een speler gekocht van pure klasse, wat een held.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn gevoel word de Premier League elk seizoen wat zwakker.

Wat? :O

Ik hoop op Liverpool vanwege hun speelstijl, maar zonder Suárez zal het zeker niet voor dit jaar zijn. Ik denk eerder Manchester City/Chelsea en de underdog is dit jaar zeker wel Manchester United.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is Chelsea toch een kotsploeg zeg. Nu verhogen ze de prijs van Lukaku naar 38 miljoen euro. De droomclub van Lukaku is gewoon 1 grote nachtmerrie.

Men zet nog liever een bejaarde vooraan dan een jong talent, het lijkt wel alsof Mourinho het niet voor de Vlamingen heeft. En kom me niet vertellen dat Lukaku zich niet bewezen heeft, als je 2 seizoenen op rij 15+ keer scoort in de PL ben je een goede spits. Hoeveel doelpunten hadden die Chelseakneuzen nu ook alweer gemaakt vorig seizoen? Veel te weinig, en veel minder dan Lukaku..

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn gevoel word de Premier League elk seizoen wat zwakker.
Wat? :O Ik hoop op Liverpool vanwege hun speelstijl, maar zonder Suárez zal het zeker niet voor dit jaar zijn. Ik denk eerder Manchester City/Chelsea en de underdog is dit jaar zeker wel Manchester United.
Vanwege deze clubs: Crystal Palace, Burnley, Leicester City, Hull City en QPR. Voor die clubs had ik liever clubs met een mooie historie gezien zoals: Nottingham Forrest en Leeds United. En clubs die jaren lang actief waren in de Premier League en clubs met een grote achterban zoals: Fulham, Bolton, Middlesbrough, Norwich en Blackburn. Hull, QPR, Leicester, Burnley en Crystal Palace vind ik, persoonlijk dan he, geen clubs die de Premier League leuker maken.
Link to comment
Delen op andere websites

En wat ben je met historie als je niet eens kan promoveren? :7 Niets dus. Nottingham kwam niet eens in de buurt van promoveren zeg... :schater: En Leeds was ook lekker bezig vorig seizoen hé? Niet dus. :7

Edit: De kogel is door de kerk: Lukaku gaat naar Everton voor 5 seizoenen! :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi voor Lukaku, dom van Chelsea. Ze zullen het hun nog beklagen :puh:

Zeker wel. Achterlijk Chelsea..:7 Oh, wat hoop ik zo hard dat ze op hun bek gaan dit seizoen...

Drogba...:7 Torres...:schater:

Diego Costa krijgt het voordeel van de twijfel, maar op het WK viel ie toch serieus door de mand. :7

Man man man, wie o wie is die achterlijke kneus van Chelsea met veel te veel macht die zo'n idiote beslissingen neemt? :schater: Dat De Bruyne schittert bij Wolfsburg is gewoon héérlijk. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Al bij al heeft Chelsea toch mijn respect verdiend als het gaat om hun uitgaande transfers. Het gaat blijkbaar om zo'n 180 miljoen aan inkomsten, puur van uitgaande transfers. Als je dat kunt krijgen voor overbodige spelers, verdien je toch wel een dikke pluim. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Spurs willen graag Depay hebben. Hmm, denk dat het voor Depay zelf beter is om nog een jaartje te rijpen in Nederland, maar ja... Wat doe je tegen een bod van 20 mio? Al lees je ook wel ergens 19 mio of 25 mio, het zijn enorme bedragen... Ben benieuwd, had sowieso al niet verwacht dat Depay in Nederland zou blijven, maar de Spurs vind ik ook weer niet een geweldige club (hoewel erg in trek bij Eredivisie-spelers: Vertonghen, Chadli, Eriksen).

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een club waarvan je zou verwachten dat een speler als Depay er aan spelen toe zou komen. Wat dat betreft misschien toch wel een interessante keuze. Zeker voor het geld natuurlijk, maar wellicht ook wel sportief.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...