Jump to content

[SPA] Primera Division 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

mediarights_football_logo_la_liga2@2x1-210x140.png

Welkom in het algemene La Liga-topic!

In dit topic kun je alles kwijt over de afgelopen speeldagen, transfers, promoties of degradaties uit de Spaanse competitie.

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | Messi | 2

2 | Ricardo Neves | 1

3 | Nolito | 1

4 | Babin | 1

5 | Benzema | 1 [/table]


Top 5 kampioenen

[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Real Madrid | 32 keer | 2011-2012

FC Barcelona | 22 keer | 2012-2013

Atletico Madrid | 10 keer | 2013-2014

Athletic de Bilbao | 8 keer | 1983-1984

Valencia CF | 6 keer | 2003-2004 [/table]


Tot zover de statistieken. Veel plezier in dit topic :tu:

*onder constant voorbehoud

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    63

  • TekaLoca

    60

  • TheuNauz

    19

  • Venzio

    14

Ik verheug me meer op El Clásico dan ooit tevoren. Ben ik de enige? :eten:

Zeker niet. Een van de enige wedstrijd die me elke keer nog kan doen shaken, maar dan ook echt elke seconde tot het laatste fluitsignaal.

Ik ga overigens voor Real Madrid als winnaar van de competitie. Atletico zal zeker nog wel meevechten, maar ik denk niet dat ze het uiteindelijk kunnen halen. Zelfde met Barça, die gaan in de kleinere wedstrijden weer teveel punten laten vallen.

Hoop dat Barça mij alsnog kan verrassen, though :D

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.voetbal24...gische-topclub/

Eindelijk weg van dat mottige/rottige PSV...

Echt belachelijk hoe men Bakkali als enfant terrible afschildert in media(vooral in Nederlandse media, hoe zou dat toch komen..) puur omdat hij niet wilt bijtekenen. Ik wist niet dat je als speler van een voetbalclub verplicht bent om bij te tekenen wanneer men maar wilt..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.voetbal24...gische-topclub/

Eindelijk weg van dat mottige/rottige PSV...

Echt belachelijk hoe men Bakkali als enfant terrible afschildert in media(vooral in Nederlandse media, hoe zou dat toch komen..) puur omdat hij niet wilt bijtekenen. Ik wist niet dat je als speler van een voetbalclub verplicht bent om bij te tekenen wanneer men maar wilt..

Dan kan hij ook daadwerkelijk laten weten dat hij niet bijtekent, niet 6 maanden zeggen: ik teken en dat dan niet doen. PSV heeft veel geld in deze jongen geïnvesteerd en heeft helemaal niets opgeleverd, behalve valse beloftes.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan hij ook daadwerkelijk laten weten dat hij niet bijtekent, niet 6 maanden zeggen: ik teken en dat dan niet doen. PSV heeft veel geld in deze jongen geïnvesteerd en heeft helemaal niets opgeleverd, behalve valse beloftes.

Geld geïnvesteerd? :7 Gratis overgekomen en alsnog 2/3 miljoen euro voor krijgen, lijkt me niet dat Bakkali PSV geld zal gekost hebben. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan hij ook daadwerkelijk laten weten dat hij niet bijtekent, niet 6 maanden zeggen: ik teken en dat dan niet doen. PSV heeft veel geld in deze jongen geïnvesteerd en heeft helemaal niets opgeleverd, behalve valse beloftes.

Geld geïnvesteerd? :7 Gratis overgekomen en alsnog 2/3 miljoen euro voor krijgen, lijkt me niet dat Bakkali PSV geld zal gekost hebben. ;)

Een opleiding, huisvestiging, salaris en tijd/moeite is gratis? Hij dreigt zelfs om een jaar niets te doen en volgend jaar gratis de deur uit te lopen, om meer geld te kunnen vangen. Een ordinaire geldwolf is het, net als Zakaria Labyad, zal in de genen zitten. Mentaliteit van die gasten is niet helemaal goed, van zijn afkomst nog geen een ver zien komen, talent is er zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Bakkali doet me een beetje denken aan Afellay. Speelse voetballer, maar zijn karakter staat hem in de weg.

Mij eerder aan een Labyad. Afellay wilde daadwerkelijk iets van zijn carrière maken en bleef tot ergens in zijn 20 bij PSV, wilde ook verlengen om PSV nog iets op te leveren.

Hoofdstuk 2 in het verhaal Bakkali:

‘Bakkali blijft verbazen en laat ook Atlético Madrid links liggen’

Een jaar geleden hadden alleen supporters van PSV gehoord van Zakaria Bakkali, maar in de eerste maanden van het seizoen 2014/15 spreidde zijn naamsbekendheid zich als een olievlek uit over het land. De jonge aanvaller maakte een hattrick tegen NEC, als jongste ooit in de Eredivisie, wond het publiek op en liet in België een discussie ontstaan over zijn selectie voor het nationale team. Inmiddels is zijn situatie wel anders.

Bakkali weigerde de laatste maanden consequent zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract bij PSV. Trainer Phillip Cocu en technisch manager Marcel Brands hebben herhaaldelijk aangegeven dat zij willen dat Bakkali bijtekent, vooraleer hij weer serieus kan gaan denken aan het vervolgen van zijn ontwikkeling bij PSV. De jonge Belgische aanvaller heeft vooralsnog echter voortdurend ‘nee’ gezegd.

Bron: Voetbalzone

Op deze manier kom je er nooit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij eerder aan een Labyad. Afellay wilde daadwerkelijk iets van zijn carrière maken en bleef tot ergens in zijn 20 bij PSV, wilde ook verlengen om PSV nog iets op te leveren.

Mja.. Uiteindelijk is Afellay naar Barcelona gegaan om daar nooit te spelen, maar er wel over te pochen. puh2.gif Heel even had ik de hoop dat alles nog goed zou komen door die verhuurperiode aan Schalke, maar daar had-ie pech met zijn blessure. Het is gewoon zonde, hij speelde zo goed in die interland tegen Zweden een paar jaartjes terug.

Maar het is amper toeval meer te noemen dat zulke jongens, die allen een bepaalde achtergrond delen, zo'n attitude hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Met Afellay goed komen? Alleen maar goed om de bank te warmen. Sergio krijg je niet weg als CVM, Iniesta kan nog mee en op de plaats van Xavi zal het wel Rakitic zijn.

Afellay CVM, hoe kom je daar op? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Met Afellay goed komen? Alleen maar goed om de bank te warmen. Sergio krijg je niet weg als CVM, Iniesta kan nog mee en op de plaats van Xavi zal het wel Rakitic zijn.

Afellay CVM, hoe kom je daar op? :7

Ach, waarom niet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...