Jump to content

[SPA] Primera Division 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

...ze wilden iemand om Javi te vervangen en die hebben ze nu toch wel, en niet zomaar een vervanging :puh::klap:

Precies. Ook Schweini is geblesseerd, dus dit komt prima uit. Hij zal gemist worden door Real in Clásico's, denk ik.

Door Real Madrid wel, maar zeker niet door Barcelona. In de clasico's was die vent meermaals de "aansteker", zeg maar, van de "relletjes" (:7) in de wedstrijden. Ben blij dat hij (en Di Maria) weg is/(zijn) uit Madrid. Di Maria bezorgde Barcelona op een andere manier problemen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    63

  • TekaLoca

    60

  • TheuNauz

    19

  • Venzio

    14

...ze wilden iemand om Javi te vervangen en die hebben ze nu toch wel, en niet zomaar een vervanging :puh::klap:

Precies. Ook Schweini is geblesseerd, dus dit komt prima uit. Hij zal gemist worden door Real in Clásico's, denk ik.

Door Real Madrid wel, maar zeker niet door Barcelona.

Zo bedoel ik het ook, in positieve zin voor Barcelona. Real beseft niet wat het gaat missen. Bij zo'n (vervanger middenveld) als James zegt mijn gevoel: eerst zien; dan geloven. En vooral met zo'n prijskaartje.

Link to comment
Delen op andere websites

Terecht, Benzema is geen topspits en er is geen alternatief. Als Benzema geblesseerd uitvalt moet men werken met een valse negen of moet Ronaldo in de spits staan. Maar als Ronaldo in de spits staat, wie zet je dan als vleugelspeler? Veel alternatieven heeft Real Madrid niet met de huidige leegloop.
Link to comment
Delen op andere websites

Real Sociedad 4-2 Real Madrid. Sprakeloos...

Bij 0-2 zei ik dat Real wel zonder Ronaldo kon...

How could I be so wrong. :-(

Zegt toch wel veel over je verdediging als Real Sociedad 4 keer kan scoren...Beter daar eens 200 miljoen in pompen, van Real hun verdediging ben ik écht niet onder de indruk.

Link to comment
Delen op andere websites

Real Sociedad 4-2 Real Madrid. Sprakeloos...

Zegt toch wel veel over je verdediging als Real Sociedad 4 keer kan scoren...

Wat wil je daar precies mee zeggen? Sociedad is geen slecht team hoor.

En Real is een team van een half miljard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...