Jump to content

Asus x75a ty046h


Together

Recommended Posts

Hallo forumleden,

Ik heb een probleem met mijn laptop. Er zit namelijk één 3.5mm jack in. Dus geen 2. Normaal gezien is er een voor microfoon en een voor hoofdtelefoon.

Dat heb ik dus niet :N . Maar er staat een microfoon teken en een koptelefoon teken, ze kunnen niet gelijk in één ingang. Is er een mogelijkheid dat ik van 1 ingang 2 kan maken? Door middel van een kabel :? ?

Alvast bedankt!

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor laptop heb je?

Ik ben scheel. Ik wijzig mijn bericht zometeen.

Als ik het goed heb moet een headphone/speaker splitter je probleem oplossen. Maar ik zou even een reactie van een ander lid afwachten want ik ben er niet helemaal zeker omdat er headphone/speaker splitter staat i.p.v headphone/microphone splitter.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan zeer zeker, je moet een 3,5mm jack splitter hebben.

http://www.allekabel...itter-35mm.html

Deze splitst de aansluiting die jij nu in je laptop hebt(een gecombineerde microfoon en geluid aansluiting) tot 2 losse aansluitingen.

Edit: al weet ik niet zeker of dit werkt, Geluid kan je er wel door heen krijgen, maar als je er een Microfoon op aansluit laat deze het signaal wellicht niet door.

@.Sharingan,inderaad ik vind ook alleen headphone splitter, niet zo snel een splitter met microfoon.

Edit2:

Waarschijnlijk werkt het wel, al moet je goed op letten wat er op het kabeltje staat.

Deze kan werken namelijk

Hier zie je duidelijk een Microfoon én headset icoontje staan, en deze worden gecombineerd tot 1 3,5mm plug.

Wil je zeker zijn van je zaak?

En heb je een vrij usb slot?

Dan kan je deze ook gebruiken.

http://www.allekabel...io-adapter.html

Hier kan je je headset op aan sluiten(op dit apparaatje heb je wel 2 aansluitingen) en dan in een usb slot doen!

Dit werkt in ieder geval.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vrij usb slot. Maar ik heb windows 8. Op die site stond dat het alleen werkte met windows 7 of eronder. Of kan het gewoon met windows 8?

En zo'n kabeltje kan misschien ook wel werken. Bedankt voor de reacties in ieder geval! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kabeltjes zouden moeten werken, lees ergens dat je Asus een combo stekker heeft.

Normale 3.5mm jack heeft 3 signalen, een met combo stekker 4 signalen, te herkennen aan een langere 3.5mm jack met 3 ringetjes.

De eerste link die Dexist post, is om twee speakersetjes aan te sluiten op een jack, daar zie je met moeite ook 2 zwarte ringetjes op de aansluiting zitten.

Die ie erna post, heeft drie zwarte ringetjes, en dat is de stekker die je nodig hebt.

Ik zou in de buurt kijken als iemand oordopjes heeft met een combo stekker, sommige combo stekkers is de mic niet versterkt en is zo goed als niet te gebruiken omdat de ingaand geluid te zacht is om iets te horen.

Dan zou je die USB stick nodig hebben, deze versterkt het geluid namelijk weer wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...