Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Aron is de eerste die zich opstelt als burgemeester, juist wanneer we er 1 nodig zijn met de tragedie. Zijn passie om het over te nemen bewonderd me en hij zal zeker zijn taak goed kunnen uitvoeren. Zoals al aangegeven, kan werkelijk iedereen een wolf zijn en verkies ik er voor om de mensen die zich stil houden als eerst te roepen. Toevallig was dat Jaszpehr.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Ben nu net thuis na een avondje werken, dus zal ik mijn stilte maar eens verbreken. :puh:

In principe begrijp ik de redenatie achter Erwin's steun voor het burgemeesterschap van aron24, maar ben het wel met de anderen eens dat het misschien geen goede keuze is. De burgemeester heeft weliswaar niet veel macht, maar kan wel net de beslissende stem geven voor een lynchpartij. Ik denk, net zoals de anderen, dat iemand die zich dusdanig op de voorgrond zet om burgemeester te worden niet de beste keuze is. Het verhaal van aron24 dat wolven geen burgemeester willen worden vind ik overigens onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

ERRWINS ik moet ook zeggen dat ik volledig met de andere eens ben.

Waarom ben jij het met hem eens? Dit is wel makkelijk, zeg. Dit is wat een wolf wil, meespringen. Je bent nu niet per se wolf, maar dit is wel heel makkelijk.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Burgemeester:ERRWINS

Goede argumentatie en geloofwaardig. Hij lijkt me een geschikte burgemeester.

Lynch: KaiSkillzz

Hij is een van de gene die hier nog niet heeft gepost. Er valt nog niet, zo heel veel te zeggen. Dus is het ook lastig stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

ERRWINS ik moet ook zeggen dat ik volledig met de andere eens ben.

Waarom ben jij het met hem eens? Dit is wel makkelijk, zeg. Dit is wat een wolf wil, meespringen. Je bent nu niet per se wolf, maar dit is wel heel makkelijk.

ik zeg alleen dat ik met de anderen eens ben ik had het gewoon druk op de camping en daardoor zijn al mijn argumenten al weg
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...