Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Als welp spelen is best lastig en ik raad het je ook niet echt aan. Je wilt niet te verdacht lijken door raar te stemmen maar je wilt ook de wolven niet weg stemmen. Ik heb wat dat betreft ook geluk gehad dat 3L1077 (sorry als ik het verkeerd spel) en Dexist te veel bezig waren in het spel en ik ze zo verdacht kon maken waar in iedereen gelukkig mee ging, daar voor dank heren!

En ik heb nu al zin in de volgende ronde, leuk spel Crazy!

:7 Graag gedaan.

Ik hoop dat de volgende editie nog meer mensen trekt! Eigenlijk hoeft er geen maximum aantal spelers te zijn, hoe meer hoe leuker. Dan heb je nog meer verschillende characters en... nog meer chaos :D.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Ja ik dacht dat wel te doen, maarja het is niet alleen mijn schuld moesten sommige dat nu beginnen denken. :7

Jawel :7

Nee natuurlijk niet :)

De burgers hebben helaas fouten gemaakt en/of de verkeerden als wolf aangewezen ;( Daar ging de wolven natuurlijk handig op inspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik dacht dat wel te doen, maarja het is niet alleen mijn schuld moesten sommige dat nu beginnen denken. :7

Ik hoopte zo dat je dat nog op het laatst zou doen. Als dan was gebleken dat AXIO een wolf was, was het wel duidelijk dat ik een wolf was. Daarna zou het voor mij wel zeker zijn dat Votair en Bierbuikje waarschijnlijk ook wolven waren. Helaas merkte ik dat wat te laat op allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...