Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Ik ben zeker goed, als ik dat niet zou zijn, kom je daar snel genoeg achter.

Verder zou het zonde zijn, als jij mij lyncht. Want dan ben je gelijk een goed kwijt.

Ik ben goed, dat kan ik je vertellen. Kan ik het bewijzen? Nee, want dat mag niet. Je zult mij op mijn woord moeten geloven. Geloof jij mij niet, verpest je een Lynch.

Ik zeg iets te veel dat ik goed ben.(omdat ik dat ook ben)

Je realiseert je dat je de enige in dit topic bent die iedereen ervan probeert te overtuigen dat hij een burger is? Dit komt gewoon verdacht over. Je doet zo erg je best om iedereen hiervan te overtuigen dat het je juist verdacht maakt.

Waarom negeer jij mijn vraag?

Hij kan het prima zijn, maar hij lijkt me nog geen wolf, je praat wel makkelijk mee. Om goed wil te kweken als wolf? Of niet soms? Zo niet, wat is het dan?

Om op jouw enorm suggestieve vraag terug te komen. Ik vind jou verdacht. Ik heb je al meerdere malen uitgelegd waarom ik jou verdacht vind. Het maakt mij daarbij werkelijk niks uit of Dexist of SpacyColours het met mij eens zijn. Als zij zich nu plots bedenken en je niet meer verdacht vinden, blijf ik dat wel doen. Ik ga dus niet perse mee met hen maar leg uit waarom ik jouw gedrag zo vreemd vind.

Bewerkt: door Jaszpehr
Link to comment
Delen op andere websites

Tjah, jij voelt je ook snel wel beschuldigd.

Jij ook dan. Ik concludeerde alleen, dat noem je een beschuldiging. Zo was dat helemaal niet bedoelt, het is een conclusie die ik deel met jullie. Wat jij doet is beschuldigen. Waar begin je post met 'tjah'? Onzeker, durf je mij niet te lynchen? Omdat je weet dat ik goed blijk, jijzelf in gevaar komt.

Ik ben zeker goed, als ik dat niet zou zijn, kom je daar snel genoeg achter.

Verder zou het zonde zijn, als jij mij lyncht. Want dan ben je gelijk een goed kwijt.

Ik ben goed, dat kan ik je vertellen. Kan ik het bewijzen? Nee, want dat mag niet. Je zult mij op mijn woord moeten geloven. Geloof jij mij niet, verpest je een Lynch.

Ik zeg iets te veel dat ik goed ben.(omdat ik dat ook ben)

Je realiseert je dat je de enige in dit topic bent die iedereen ervan probeert te overtuigen dat hij een burger is? Dit komt gewoon verdacht over. Je doet zo erg je best om iedereen hiervan te overtuigen dat het je juist verdacht maakt.

Waarom negeer jij mijn vraag?

Hij kan het prima zijn, maar hij lijkt me nog geen wolf, je praat wel makkelijk mee. Om goed wil te kweken als wolf? Of niet soms? Zo niet, wat is het dan?

Om op jouw enorm suggestieve vraag terug te komen. Ik vind jou verdacht. Ik heb je al meerdere malen uitgelegd waarom ik jou verdacht vind. Het maakt mij daarbij werkelijk niks uit of Dexist of SpacyColours het met mij eens zijn. Als zij zich nu plots bedenken en je niet meer verdacht vinden, blijf ik dat wel doen. Ik ga dus niet perse mee met hen maar leg uit waarom ik jouw gedrag zo vreemd vind.

Dan is dat duidelijk. Ja, ik realiseer dat. Ik probeer zou een zinloze Lynch te voorkomen. Wil jij als goede verliezen, door een telkens foutieve Lynches. Ik mag toch hopen van niet. Iedereen probeert om zijn eigen manier te overtuigen, dat ik dat anders doe dan anderen zou mij toch alleen maar tegenwerken. Zou ik dat aan durven, als wolf? Nee, dan ben ik wel zo laf, omdat te doen. Stel, ik ben wolf, zouden de andere wolven mij tot de orde geroepen hebben? Zouden ze mij verdedigt hebben? Lijkt mij van wel. Het is zonde om je medewolf om zo'n onzinnige manier te laten vermoorden.

Ik wijzig mijn lynch-stem naar Dexist, hij is voor mij tot nu toe het meest verdacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, dat jullie er met zijn alleen heel hard naast zitten. Misschien is het handig om alles nog eens terug te lezen, voordat je meespringt met de anderen. Ik kom nog steeds tot dezelfde conclusie, alleen ik vind Dexist nog verdachter en Jaszpehr is vermoedelijk goed, maar ik vind hem wel raar spelen. Verder die inactievelingen zeggen niks en vinden het wel mooi. Terwijl als actieveling fanatiek meespeel en eruit ga. Dat is jammer voor mij, maar ook nog eens makkelijk voor de wolven.

Ik zou mijn rol maar onthullen! Ik ben de heks, dus mochten jullie mij vermoorden, zou ik mij Levensdrankje gebruiken. Je verpest dan niet alleen de Lynch, maar ook de levenselixer die later nog wel nuttig kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg iets te veel dat ik goed ben.(omdat ik dat ook ben).

emo.gif Stop met jezelf belachelijk te maken.

Ik snap niet waarom wij aron24 willen lynchen. Omdat hij niet iets actiever zijn hoofd op 't toetsenbord ramt dan de andere kandidaten? Nee dus. Bovendien, hij geeft aan de heks te zijn, en grote ego's liegen niet. Liquidatie is dus zinloos. Ik stel voor dat wij daarop iemand anders lynchen, die deze heks/burger een stevig weerwoord biedt.. Jaszpehr.

Mijn burgemeester is ERRWINS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk dat we te gehaaste conclusies trekken richting Aron24. Waarom iemand afrekenen op iets wat iemand graag wil? Een wolf zou niet op zijn plek zijn in het burgemeesterschap en aron24 probeert ons te realiseren wat er aan de hand is door zijn mening te delen, iets wat hij niet hoeft te doen. Ik vind dat hij een kans hoort te krijgen maar lynchen gaat mij wat te ver. Dat is puur iemand straffen omdat ie enthousiast is, en dat is mijn ogen niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het dorp.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk dat we te gehaaste conclusies trekken richting Aron24. Waarom iemand afrekenen op iets wat iemand graag wil? Een wolf zou niet op zijn plek zijn in het burgemeesterschap en aron24 probeert ons te realiseren wat er aan de hand is door zijn mening te delen, iets wat hij niet hoeft te doen. Ik vind dat hij een kans hoort te krijgen maar lynchen gaat mij wat te ver. Dat is puur iemand straffen omdat ie enthousiast is, en dat is mijn ogen niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het dorp.

Hier sluit ik mij bij aan. Overhaast aron24 eruit smijten om - blijkbaar - alleen zijn enthousiasme en driftig gepost lijkt mij wat té overhaast. Het is gewoon een snelle tactiek van de weerwolven om een niet-weerwolf, onschuldige burger c.q. heks in dit geval te vermoorden en zo een stapje dichter bij de overwinning te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lynch: Jaszpehr

Burgemeester: aron24

Ik verander mijn lynch keuze naar SpacyColours omdat hij de sfeer in het dorp zit op te stoken door reacties te plaatsen als: "Aron24, wat heeft u grote ogen" en "aron24 moet worden opgesloten (lynchen klinkt zo akelig), want die zit maar te pas en te onpas mensen te beschuldigen - ongetwijfeld dat hij wat te verbergen heeft.". Iets wat mij doet denken aan een wolven streek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...