Jump to content

Drugs dealen in CW


Dutchy3010

Recommended Posts

Altijd als ik CW speel, deal ik in drugs. Gewoon de hele tijd die mannetjes aflopen die tips geven en zo mucho dineros verdienen. Eigenlijk doe ik de missies niet meer. Dealen jullie nog wel eens drugs in CW? Of is dit weer zo'n bizarre hersenkronkel van mij? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd als ik CW speel, deal ik in drugs. Gewoon de hele tijd die mannetjes aflopen die tips geven en zo mucho dineros verdienen.

Ik heb het al een tijdje niet gespeeld, maar toen ik het speelde ging het bij mij altijd zo:

1. Spacy start het spel op.

2. Spacy gaat een missie doen.

3. Spacy crasht auto of wordt gearresteerd want top down view = niet kunnen zien waar je rijdt.

4. Spacy gaat maar eens drugs dealen.

-- 15 minuten later --

5. Spacy gaat Scratch Cards doen.

-- 40 minuten later --

6. Spacy heeft er weer wat safehouses en een hoop geld bij.

7. Spacy gaat terug naar safehouse en zet het spel uit.

Ik ben in de storyline volgens mij nooit verder gekomen dan de eerste 10 missies of zo. Nee, dit was niet bepaald m'n lievelingsGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben altijd aan het drugsdealen. Ik pak eerst een snelle wagen, dan haal ik cocaine bij het tankstation in noord-oost Dukes en via de snelweg race ik naar zuid-west Broker waar ik de drugs verkoop aan een dealer op een pier. Dat is zo ongeveer mijn CW gewoonte geworden. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook nog het enigste wat ik in CW doe. Het verhaal kon me niet zo interesseren, Maar het drugs dealen. Vindt het jammer dat je het niet in een andere GTA terug kon vinden.

En altijd denk je even een deal te doen, maar eindig je weer een uur later met een hoop cash in de pocket.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gaat dus niet af op die alerts dat bepaalde drugs goedkoper te halen is dan wel voor hogere prijs te leveren is?

Soms wel wanneer ik toevallig in de buurt ben, maar ik heb het idee dat op mijn route de hoogste winst te halen is. Daar kunnen goedkope ecstasy niet tegenop, alleen voor heroine wil ik nog wel eens omrijden.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

En altijd denk je even een deal te doen, maar eindig je weer een uur later met een hoop cash in de pocket.

Haha, dat heb ik dus ook. Altijd nog die ene deal even doen.

Ik wil ook nog wel eens een taxi pakken als de rit te lang is, en dan jat ik de taxi zelf als je uitstapt voor het geval de politie de deal verstoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben veel bezig met dealen als ik CTW speel. Ik koop eerst heel veel Coke in , heb er nu 1500 , en als ik zo'n bericht krijg dat iemand er veel voor geeft verkoop ik het. Heb rond de $7/8 miljoen dollar :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 2 weken later...

Het drugs dealen vind ik eigenlijk één van de leukste features die GTA ons ooit aangeboden heeft. Ik kon dit serieus hele dagen doen op mijn Nintendo DS. Gek genoeg verveelde het ook helemaal nooit. Helaas is mijn DS in tweeën gebroken, dus het dealen van drugs zit er voor mij niet meer in. Het was in ieder geval leuk voor zolang het duurde. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik heb eigenlijk alleen maar drugs gedeald. Altijd ''de koopjes'' binnenhalen en dan voor flinke winst verkopen. Ik hoop dat we het drugs dealen uit CTW ooit nog eens gaan terugzien in een volgende GTA. Ik vond het een van de leukste activiteiten om te doen. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...