Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

In navolging op de Random Chat GTA San Andreas heb ik ook een Vice City versie gekeken van de serie 'Hot Topic'. Er worden dingen besproken die officieel niet in de game zijn gekomen maar eigenlijk wel bedoeld waren. Als je die van GTA San Andreas hebt gezien is dit misschien wel iets minder spectaculair.

Toch besef je bij het kijken wel dat GTA meer is dan een Game. Het is de gehele community die erbij hoort, vandaar ook dat dit forum bestaat. Grappig om te zien dat Vice City eigenlijk als DLC bedoeld was, maar uitgegroeid is tot een volledige game. Daarnaast wist ik eigenlijk ook niet dat er zoveel ophef is ontstaan rondom de 'belediging' van etnische groepen zoals de Cubanen en Haïtianen. Dat zijn eigenlijk ook de belangrijkste en voornaamste dingen die in deze aflevering worden verteld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interessant dat de Mac eigenlijk een demper had. Ook de nietmachine had ik wel eens willen gebruiken. Wat betreft die scarface gerelateerde missies had me ook wel vet geleken, maar alleen de huidige easter eggs maken het al een erg interessant onderwerp. Dankje voor het posten Bas! :tu:

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Die video dat Bas had gepost kwam me al zó bekend voor, aangezien 'ie namelijk op de vorige pagina staat. :puh: En zoals eerder gezegd is 't een

herkenbare video, om reden dat ik eigenlijk al alles wist.. Nu wil ik 't over héél iets anders gaan hebben; 'n Poosje geleden kwam ik erachter dat je

niet om je heen kon kijken, iets waar ik me erg aan betreurde.. Grotendeels omdat ik af en toe weleens wilde weten wat erachter me gebeurde, zowel

als te voet, als in een voertuig. Naast dat irriteer(de) ik me soms van 't feit dat je redelijk kwetsbaar bent t.o.v. andere GTA's (voornamelijk de

IV-era). Als je eventjes bezig was met bijv. het uitroeien van een horde politieagenten, was je in mum van tijd 'wasted'.. Met als gevolg dat je je zuurverdiende' wapens kwijt was. Lekker is dat.. Dan kun je wéér helemaal opnieuw beginnen. :clown:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dat heb ik niet gezien. Was toen nog inactief, my bad. Over dat achterom kijken, heb je een punt. Moet wel zeggen dat ik er zelf weinig last van heb gehad, komt met name omdat Tommy naar mijn idee vrij bewegelijk was en dus ook zo omdraaide.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen probleem hoor, ik vond het alleen vreemd om te horen dat je in GTA Vice City niet achterom zou kunnen kijken. Je hebt deze optie namelijk heel hard nodig bij het bemachtigen van een aantal speciale voertuigen.

Ik ben blij om te horen dat er nog steeds mensen deze prachtige game spelen. Iemand recent nog opnieuw begonnen met de verhaallijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Voorlopig heb ik niet echt plannen om een nieuwe VC:MP meeting op poten te zetten, voornamelijk omdat ik niet over een PC met daarop GTA Vice City beschik. Mocht er toch een voldoende aantal mensen aangeven interesse hierin te hebben, dan kunnen we natuurlijk altijd iets organiseren. VC:MP mag dan wel erg leeg en vrij snel saai zijn, het blijft leuk om de stad met vrienden te verkennen alsook een aantal hidden interiors van dichterbij te bekijken. Iets wat tevens ook aan te raden is in singleplayer na het voltooien van de verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand recent nog opnieuw begonnen met de verhaallijn?

Jup, ik. Dit word volgens mij m'n tweede keer, als ik het correct heb. I know, 'n echte GTA-fan heeft 'm naar m'n inziens wel vaker dan één keer

uitgespeeld.. Maar dat heeft vooral te maken omdat ik zulk soort gerelateerde spelletjes niet al té serieus nam, met andere woorden; ik knalde veel

liever random voetgangers neer én hield van 'uitdagende' politieachtervolgingen. Sinds vorig jaar (of zo) begon ik me echt op de verhaallijn (en de randzaken eromheen) te focussen. In 't begin had ik er regelmatig moeite mee (gebruikte destijds ook herhaaldelijk cheats om 't zo gemakkelijker te maken). Na verloop van tijd begon ik langzaam maar zeker beter te worden, en momenteel heb ik er zelfs amper moeite mee. Sinds kort begin me constant méér te verdiepen in andere zaken van 't spel, zoals; voertuigen, verschillen én vergelijkingen, Beta-versies etcetera.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen op dergelijke manier aan de GTA-serie zijn begonnen. Alvorens ik mij begon te verdiepen in de verhaallijn en dergelijke gebruikte ik ook heel wat cheats (die ik toen indertijd nog op gtagames.nl terugvond) om de game niet zozeer eenvoudiger, maar wel leuker te maken. Wapencheats uiteraard, maar ik kan mij nog herinneren dat ik een grote fan van de "Auto's kunnen op water rijden" cheat was. Niets was zo leuk als tijdens een wilde politieachtervolging met 99 Luftballons op de radio plotseling het water in te rijden en de politie het nakijken te geven.

Sinds de release van de Stories heb ik echter nooit meer één cheat gebruikt en hoewel sommige een leuk effect hebben voel ik daar ook geen drang meer toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien niemand anders met het juiste antwoord komt aanzetten waag ik graag een poging. Wanneer Max de hond twee weken niet gegeten heeft moet je hem in de koelkast of vriezer stoppen en vervolgens Pet Stuffers bellen. In minder dan een week komen ze hem ophalen en binnen de maand is hij terug zo goed als nieuw.

Heb ik iets gemist? Ik heb nog nooit iets vernomen van een hond in GTA Vice City? :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien niemand anders met het juiste antwoord komt aanzetten waag ik graag een poging. Wanneer Max de hond twee weken niet gegeten heeft moet je hem in de koelkast of vriezer stoppen en vervolgens Pet Stuffers bellen. In minder dan een week komen ze hem ophalen en binnen de maand is hij terug zo goed als nieuw.

Heb ik iets gemist? Ik heb nog nooit iets vernomen van een hond in GTA Vice City? bekdicht.gif

Is te horen tijdens een reclamespotje van het bedrijf Pet Stuffers op Emotion 98.3 als ik het goed heb. Maak je dus geen zorgen, je hebt geen ingame honden gemist.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...