Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zovaak dit spel gespeeld en weer iets ontdekt :D

Zo zie je maar dat dit spel altijd leuk zal blijven !

misschien was dit al bekend bij de echte VC fans, maar op het begin van het spel kan je makkelijk een paar duizend dollar verdienen.

De bedoeling is om de missie Riot zo snel mogelijk te halen zodat er nog veel verhuizers in leven zijn. Wanneer de missie is voltooid zullen ze met elkaar blijven vechten alleen nu laten de afgemaakte verhuizers een flink pak geld achter. Je hoeft dus alleen toe te kijken hoe de achterblijvers elkaar in elkaar slaan en dan de pakjes geld op te pakken. Wel oppassen dat ze jou niet aanvallen (volgens mij afhankelijk van of je wel of niet bent omgekleed van te voren).

Dus: hoe meer verhuizers er na de missie overleven, hoe meer geld je kan oppikken.

Op deze manier kan je naast de $1.000 beloning die je voor de missie krijgt, ook nog zo ongeveer 2.000 erbij krijgen en het enige dat je hoeft te doen is na de missie even een paar minuutjes blijven hangen. :klap:

Dus, handige tips voor mensen die een nieuwe game starten

en misschien handig om bij de missie bij tips te plaatsen op Wikigta ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zovaak dit spel gespeeld en weer iets ontdekt icon_mrgreen.gif

Zo zie je maar dat dit spel altijd leuk zal blijven !

misschien was dit al bekend bij de echte VC fans, maar op het begin van het spel kan je makkelijk een paar duizend dollar verdienen.

De bedoeling is om de missie Riot zo snel mogelijk te halen zodat er nog veel verhuizers in leven zijn. Wanneer de missie is voltooid zullen ze met elkaar blijven vechten alleen nu laten de afgemaakte verhuizers een flink pak geld achter. Je hoeft dus alleen toe te kijken hoe de achterblijvers elkaar in elkaar slaan en dan de pakjes geld op te pakken. Wel oppassen dat ze jou niet aanvallen (volgens mij afhankelijk van of je wel of niet bent omgekleed van te voren).

Dus: hoe meer verhuizers er na de missie overleven, hoe meer geld je kan oppikken.

Op deze manier kan je naast de $1.000 beloning die je voor de missie krijgt, ook nog zo ongeveer 2.000 erbij krijgen en het enige dat je hoeft te doen is na de missie even een paar minuutjes blijven hangen. Applaus.gif

Dus, handige tips voor mensen die een nieuwe game starten

en misschien handig om bij de missie bij tips te plaatsen op Wikigta ?

Toevallig dat ik vandaag Vice City opnieuw heb geïnstalleerd voor de PhotoContest, maar dat is wel handig om te doen zodra ik straks weer vanaf 0 speel.

Je kan dit stukje informatie overigens in de Ideeënbus gooien en wellicht dat iemand het zal toevoegen. Doe jij al mee aan de contest? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Oh een paar handige tips:

Vind alle Hidden Packages voordat je de missies doet zodat je genoeg wapens hebt en ook de Hunter kan stelen om Vigilante makkelijk te doen en dus ook max 150 armor i.p.v 100 krijgt. Ook kun je in Guardian Angels een onverwoestbare Admiral krijgen; die je bijvoorbeeld kan gebruiken in "lastigere" missies zoals The Job of Cop Land.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar wil ik graag nog iets aan toevoegen als dat mag ^_^

Als je genoeg Hidden Packages hebt zodat je de minigun hebt, kan je die gebruiken om Diaz te vermoorden in Rub Out en Lance en Sonny in Keep Your Friends Close.

Deze gaan namelijk best moeilijk dood.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Van de week kondigde op een gegeven moment een dj van Q-music een nieuw nummer aan. Hij vertelde dat dat nummer hem mee terug nam naar de tijd dat hij GTA Vice City speelde en dat hij dan met een lowrider over het strand reed. Ik weet niet meer welke dj het was en welk nummer, maar wel grappig dat hij dat zo vertelde op de radio.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuke opmerking van de DJ jah yep.gif Alleen had hij wel een aparte hybride GTA van VC en SA in gedachten denk ik? Lowriders in Vice City, dat is een nieuwe voor mij icon_cab.gifpuh2.gif

volgens mij had de voodoo hydraulics, misschien dat hij daarmee in het hoofd zat? Of het zou kunnen dat hij vice city en San Andreas door elkaar haalde. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...