Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Krachtpatser van een PC? Je weet wel hoe beter je PC, hoe meer problemen het veroorzaakt met oudere GTA's, right? puh2.gif

Dat meen je niet? boos.gif Naja, slechter dan een Macbook Pro kan toch niet voor GTA? boos.gif

Software-gewijs kunnen nieuwe PC's (Windows 7, Windows 8 ) wel wat problemen opleveren bij de wat oudere GTA's (bekend voorbeeld is het muisprobleem), maar dat valt in de regel prima te verhelpen.

Het is zeker te verhelpen, maar vaak wel enorm irritant. Keer op keer weer de "angst" dat het fout gaat op het moment dat je wat missies gedaan hebt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

ENBSeries doet een hoop, qua reflecties.

En dan heb je ook nog VC Rage. Volgens mij worden de graphics niet veel geboost, enkel de belichting, besturing etc.

Edit, VC Rage is een (obviously) een mod voor GTA IV.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de Forum savegame doen. Maar moet nog 48 uur wachten! :< Kun je de regel niet aanpassen naar 1x per dag @ Dutchy? Aangezien VC SG toch niet erg storm loopt. :v Terugveranderen kan evt altijd nog!

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Damn, speel ik net de missie Cannon Fodder op de iOS. Ging best prima, maar ben nog niet zo heel erg gewend aan de controls. Dus ik knal al die Haïtianen neer, ga in het busje zitten... Trekt een Cuban mij uit het busje. Ik dacht echt "wtf gebeurt hier". Maar er staat auto-aim op wat niet altijd even makkelijk is op iOS. Maar aangezien een Cuban bij mij hoort, pakt die auto aim niet. Dus ik sta daar en wil weer in het busje gaan zitten, maar trok hij me er weer uit. Daarna sloeg hij me keer op keer neer. Ik kon dus NIETS doen en ging van 95 armor en 100 health naar wasted. Damn. :@ :@ :@

(Ragequit)

Link to comment
Delen op andere websites

Das erg vervelend.

Maar ik ben helemaal niet gewend, om een GTA te gaan spelen op een mobiel.

Veel te onhandige controls, en het schieten lijkt mij best wel irritant, en tijdens het auto rijden, knal je overal tegen aan.

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe ging die poging?

Ondanks de zeer lage damage die je in VC van geweren ontvangt is het toch best moeilijk om 6 sterren te overleven op een Rhino na, er zijn namelijk (te) weinig opties ter verdediging in zo'n geval. Naja, ik heb dat toch altijd best lastig gevonden (ontsnappen adhv bribes eventjes negeren).

Link to comment
Delen op andere websites

Demolition Man is echt drama op de iOS. Doe er twee keer zo lang over dan op de PC... En het slepen is toch best lastig voor de besturing. Houd mijn hart vast voor Bombs Away puh2.gif

Wat dacht je van Phenom Penh '86? Ook een drama, je blijft slepen over het beeld :7

Speel je het op iPhone of iPad? Op iPad bevalt het me prima door groot beeld, maar bij een telefoon kan ik me voorstellen dat het nog lastiger is door de vele details op een veel kleiner scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha daar bleef je ook wel bij slepen ja. Maar daar krijg je wel genoeg tijd enz om dat te corrigeren.

Ik speel op de iPad, op iPhone speel ik het ook wel eens maar dat vind ik helemaal geen doen. Weet niet waar ik mijn handen moet laten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe gaat het vliegen trouwens (als je dat al hebt uitgeprobeerd)?

Missies als Dildo Dodo zijn (alleszins in mijn herinneringen) een nachtmerrie geweest op de PS2, kan me niet voorstellen wat dat op een tablet/smartphone moet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...